Sistah*G07*J09* Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 skal til legen om en halvtime :/ å jeg HATER virkelig å gå til legen. Men nå har jeg vært skikkerlig tett i nesen i en uke. Går bare å snufser hele tiden. Å siden i går har jeg begynt å få vondt over øynene og i hodet (panneregionen). Har nesten ikke sovet i natt, fordi jeg har vært så tett og hatt vondt i hodet. Å nesespray eller paracet hjelper ikke Men så er det jo slik da, att seff hver gang jeg skal gå inn til legen, så føler jeg meg mye bedre!! å da føler jeg meg bare som en liten unge som sitter å syter og klager. BLIR SÅ LEI AV DETTE!!! sorry, bare ett lite utbrudd fra meg :/
Sistah*G07*J09* Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2009 takk takk Gikk faktisk veldig fint, sånn bortsett i fra at jeg hadde fått bihulebetennelse da :/ men legen var grei og jeg fikk pencilinkur og sykemelding en ukes tid. Så satser på å bli fort frisk igjen
therehag Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 skjønner hvordan du har det. jeg har bihulebetennelse rundt 4 ganger i året.. så begynner å bli passe lei av å dra til legen;) men med medisiner blir du bedre den andre/tredje dagen:) du får ha god bedring da:)
erteposen + 4 Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 Pencelin fungerer jo ikke alltid mot bihulebet. Det er jo bare en liten del som er bakterielle, resten er ofte virus. Jeg er også kjempe plaget av det, men veldig få leger sjekker ut hvilken type det er og den nye forskningen viser at pencelin ikke har noe å si. En type øyedråper, som legen skal vite om, har bedre resultat en antibiotika. Neseskylling, peppermynteolje bad er tips. Jeg har operert nesa, og har det siste årene bare hatt to skikkelige "angrep".
therehag Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 hm.. jeg har vært på utredning på sykhuset, og de sa at nesa mi er litt skjev;) men ikke nok til at vil oprerere. den er såpass skjev at jeg får bihulebetennelse hver gang jeg blir litt forkjølet, men tydlighvis ikke skjev nok (det utrente øye ser det ikke;) ) Men øyedråper altså? hm.. nå er legen min en stor sopp så tviler på han kan noe om det, men skal høre neste gang:) takk for tips:)
erteposen + 4 Skrevet 29. mai 2009 #7 Skrevet 29. mai 2009 Jeg kan lete etter navnet for deg. Pappa er lege og er temmelig oppdatert, men jeg kjenner flere som har fått de øyedråpene. Skal sjekke om jeg finner den siste jeg fikk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå