*SmurfeMamma* Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 første graviditet testet jeg 4 dager over IKM, 2 gang testet jeg 7 dager over IKM.... nå er jeg 7 dager over IKM, svak strek i går, men helt negativ i dag... jeg tror jeg er gravid, siden jeg tisser hver time, har ømme pupper, sovner hver dag etter jobb ++ men jeg burde jo testet posetivt nå liksom...?? hvor seint testet dere posetivt??
Trulta84 Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Jeg testet negativ med CB digital 7 dager over ikm, men da jeg testet igjen 17 dager over med CB digital ble den positiv! Jeg hadde gitt opp, men hadde mensensmerter uten mensen i en uke, derfor tok jeg en ny test. Er i uke 8 nå. Jeg tror nå at så lenge mensen ikke kommer er det fortsatt håp. Lykke til!
entil :) Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 14 dager etter IKM begge ganger. Så det er fortsatt håp Lykke til!
Marsmammaen:) Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Hei=) Jeg var nesten fire uker på vei før jeg endelig fikk en positiv test... Så noen ganger tar det litt tid!
*SmurfeMamma* Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2009 4 uker over ikm mener du?? er vel ikke så mange som tester posetivt før de er 4 uker på vei?? iallefall godt og høre at det fortsatt er håp:)
Marsmammaen:) Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 Var kanskje tre uker... Husker ikke:/ Men skulle hatt mensen uken før jul, og alle testene (og det var mange) var negative helt til 12 januar =) Så, det tok tiden sin det... Var utrolig godt når testen endelig kom med "det rette" svaret=)
*SmurfeMamma* Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. mai 2009 oi såpass lenge... men ble du satt noe tilbake på UL da eller?? til høstbaby på vei=)
Marsmammaen:) Skrevet 29. mai 2009 #8 Skrevet 29. mai 2009 Ja... Ble satt tilbake 14 dager:/ Urk... Det føles som å gå gravid 14 dager lengre, men men=) Jordmor mente dette var fordi jeg har gått på p-piller frem til ca fire måneder før jeg ble gravid. Jaja, frisk og kjempeaktvi liten gutt i magen, så da kan man ikke klage=) Tror han blir en tøffing!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå