Gå til innhold

kan noen svare??


Anbefalte innlegg

Skrevet

de siste dagene har jeg hatt vont i magen ...på høyre siden. det starter nesten helt oppe med ribbeina, og et stykke nedover. nesten som "sting" / "hold".... blir litt bekymret av å kjenne det. men merker ellers ikke noe, ingen blødning eller sånnt. er det noen som har vært borti det samme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, og det er helt normalt. Er livmoren som strekker og vokser :)

Ta det med ro du, det går så fint så :)

Skrevet

takk for at du svarte... det høres jo logisk ut, men av og til blir man litt overengstelig....:)

Skrevet

husk at livmoren dytter de andre organene litt vekk for a fa plass og derfor kjenner man det sapass langt oppe.

Skrevet

Men det er ikke vondt hele tiden, som magevondt liksom? Bare så du utelukker noe med tarmene eller blindtarmen..

Jeg kjenner at det strekker seg inni der, når jeg gjør noen bevegelser. Da blir det litt vondt. Og hvis jeg nyser f.eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...