tvillingmamma med babyimagen Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 de siste dagene har jeg hatt vont i magen ...på høyre siden. det starter nesten helt oppe med ribbeina, og et stykke nedover. nesten som "sting" / "hold".... blir litt bekymret av å kjenne det. men merker ellers ikke noe, ingen blødning eller sånnt. er det noen som har vært borti det samme??
*pooh* Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Jepp, og det er helt normalt. Er livmoren som strekker og vokser Ta det med ro du, det går så fint så
tvillingmamma med babyimagen Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2009 takk for at du svarte... det høres jo logisk ut, men av og til blir man litt overengstelig....
Onemore-thefinalcountdown Skrevet 30. mai 2009 #4 Skrevet 30. mai 2009 husk at livmoren dytter de andre organene litt vekk for a fa plass og derfor kjenner man det sapass langt oppe.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 30. mai 2009 #5 Skrevet 30. mai 2009 Men det er ikke vondt hele tiden, som magevondt liksom? Bare så du utelukker noe med tarmene eller blindtarmen.. Jeg kjenner at det strekker seg inni der, når jeg gjør noen bevegelser. Da blir det litt vondt. Og hvis jeg nyser f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå