Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Len Jardar Trym Gjøran Jarl Vetle Storm Erik Max Bernhard Aron Benjamin Jullianne Kristine Fanny Elisabeth og dette er en og samme søskenflokk....
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 irriterer meg at det ikke står HVORFOR hun i utgangspunktet ikke kunne få barn..
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Jeg syntes det er kjempefotte navn jeg. Og de står jo så utrolig bra i stil. Tenk om hun sitter her inne og leser ditt dømmende innlegg hi? Jeg har aldri skjønt denne trangen til å si hva man mener om slike ting bare for å få tømt seg, uten å tenke over hva utbruddene kan gjøre med andre mennesker. Har du ikke venner du kan si slikt til da og ikke tømme deg på et offentlig forum som dette?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 Ser heller ikke noe galt ved de navnene, hverken enkeltvis eller som søskenflokk:) Tvert imot sto de godt til hverandre:) Fine navn, som ingen behøver å skamme seg over, kun HI bør skamme seg her:p
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 jeg har da på ingen måte skrevet noe negativt om disse navnene, synes det er godt gjort å finne på så spesielle navn til hele 9 barn - skamme meg, nei nå får dere slappe av! HI
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #7 Skrevet 29. mai 2009 Jeg teller bare 8 dobbeltnavn, jeg. Har du snytt oss for det beste, HI? ;-)
Mamsebamsen Skrevet 29. mai 2009 #9 Skrevet 29. mai 2009 Jeg tror at det som gjør at navnene kan virke spesielle, er at de er doble. Kombinasjonen av to sterke navn gjør inntrykk. Og det er jo fint, særlig hvis de har et veldig vanlig -sen-navn til etternavn. Da skiller de seg ut fra alle de andre som også heter f.eks Erik Hansen eller Kristine Pedersen. Selv synes jeg mange av navnene var pene, særlig Storm Erik og Julianne Kristine. Kan godt forstå at foreldrene valgte å kalle barna så.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #10 Skrevet 29. mai 2009 Fanny Elisabeth og Julianne Kristine var veldig pene navn... Vetle og Max er fine hver for seg... De andre kan jeg styre min begeistring for ja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå