Gjest Sauen er poppeklar! Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Finnes det noe der ute som overgår sex og singelliv? Jeg ser liiite på tv, så har egentlig ikke fått med meg noenting av alle de seriene som går nå... Hvilken jenteserie syns du er best? Tenkte å laste ned noe=)
erteposen + 4 Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Jeg ligger til sengs, og gidder ikke å laste ned så mye. Men ser gossip girl på surfthechannel.com. Ikke like bra jenteserie, men moro nok. Liker godt true blood, men det er en vampyr serie:)
OsloMor Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 Dette er ikke en serie som går nå, men om jeg får mye tv-tid så skal jeg kjøpe meg den serien som gikk i 1994, My so called life eller Angela. Elsket den serien den gangen, men superkjekke Jared Leto og søte Claire Danes;). Men, det blir jo mimrefaktor igjen da. Hilsen Gamlemor.
Gjest Sauen er poppeklar! Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Ååå, den serien husker jeg=) Lenge siden jeg har sett det ja! Jared Leto var jo noe for seg selv... Hehe, kjekkas=)
erteposen + 4 Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 Den ligger på surf, eller noen streamer den:)
Gjest Sauen er poppeklar! Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 OOO, må se=) Skal sjekke ut gossip girl også=) Skal prøve meg på lipstick jungle også, noen som har sett den?
Mom2Two Skrevet 29. mai 2009 #7 Skrevet 29. mai 2009 Hei gamlemor! Den serien elsket jeg også!! Ikke lenge siden jeg bestilte hele serien på DVD. Bestill den på play.com, tror den kostet 150 kroner, fri frakt og det hele. Hilsen også fan;o)
OsloMor Skrevet 29. mai 2009 #9 Skrevet 29. mai 2009 Den serien skal bestilles her og nå! Noe å se fremt til etter eksamenstid. Takk for tips;)!
Mom2Two Skrevet 29. mai 2009 #10 Skrevet 29. mai 2009 No problem! Eeeeelsket den serien, og den var faktisk like bra ennå synes jeg. Mye fordi Claire Danes er en utrolig flink (og totalt undervurdert skueskpiller), og Jared Leto er heller ikke så verst;o) Dessuten var/er den litt mer down to earth og ekte enn alle de andre seriene, ikke bare menneskene og omgivelsene, men også "plottet" er litt mer virkelighetsnært.
OsloMor Skrevet 29. mai 2009 #11 Skrevet 29. mai 2009 Assosierte meg jo så mye mer med de som tenåring, enn de kleine folka i f eks. Beverly Hills. Alle synes Jared Leto var kjekk, men ingen turte å si det til hverandre, he-he:)
Mom2Two Skrevet 29. mai 2009 #12 Skrevet 29. mai 2009 Men den var faktisk utrolig bra laget den serien. Jeg så vel Beverly Hills da jeg gikk på gymnaset, men den var jo ikke i nærheten så bra. Jeg hadde ikke noe problem med å si at J. Leto var kjekk, jeg;o)
*Rutletutt* Skrevet 29. mai 2009 #13 Skrevet 29. mai 2009 Har du ikke fått med deg Grey`s Atonomy eller Frustrerte Fruer, er jo det er must da;o) Ellers er Gilmore Girls, One Tree Hill og Buffy gøye serier - og My so called life stemmer jeg på også;o)
petite fleur Skrevet 29. mai 2009 #14 Skrevet 29. mai 2009 Jentegjengen vår hadde heller ingen problemer med å si at Jared Leto var kjekk, vi snakka knapt om noe annet, ha ha :-) Jeg ser nesten ikke på tv lenger, men den ultimate serien for meg er Top Model :-) Men det er jo reality, da....ellers så digger jeg Medium.
Gjest Sauen er poppeklar! Skrevet 29. mai 2009 #15 Skrevet 29. mai 2009 Takk for tipsene=) Har sett noen episoder her og der av grey's, så føler det er ødelagt, hehe, kan jo ikke begynne på episode en da... Men frustrerte fruer tror jeg ikke jeg har sett en eneste episode av...
Masaili <3 Skrevet 29. mai 2009 #17 Skrevet 29. mai 2009 Og forresten en serie som gikk på TvNorge for noen år siden; McLeods daughters! Det var favoritten lenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå