Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Alt saa bra ut, det er det viktigste! Men, vi har to jenter fra foer og jeg maa innroemme at vi ogsaa var litt spent paa om det ble en gutt denne gangen.. Noen som har erfaring med dette? Jeg tenker det logiske at naar en ikke kunne se noe saa heller det mot at det er en jente?? Er dere enige i det?? Kanskje vi skulle vurdere 3D ultralyd.. Syns egentlig at det kanskje er litt unoedvendig, men naa ble jeg bare saa nysgjerrig!!
ifie Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Vi fikk ikke sett kjønnet forrige gang fordi snuppen kneip sammen beina! Vi var også nysgjerrige, men det gikk fort over og vi tenkte bare på "babyen"
Gjest Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 Hei! Tror ikke nødvendigvis det er sånn at det behøver å være jente fordi de ikke kan se kjønnet. Jeg har en venninne som var på diverse ultralyd uten å få svar på kjønn og denne sjenerte lille babyen var en gutt:-) Har ikke vært på 3D ultralyd selv men hører det er en fin opplevelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå