Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte et par Geox sko til sønnen min, som etter 7 gangers bruk har begynt å "gå i oppløsning" foran ved ene sålen.

Butikken mener dette skyldes hardt bruk...og jeg får ikke nye sko eller byttet dem... Han sykler ikke, og har flere par andre billigere sko, som holder mål.

Noen andre med dårlig erfaring med Geox?

Har aldri opplevd lignende...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har utrolig gode erfaringer med geox, og på dib er de fleste kjempe fornøyd. Ikke noe negativt, unntatt prisen:) Billige sko kan like gjerne holde, men de blir så klamme og ekle på føttene.

Skrevet

Ja, det er jeg enig i. Funksjonene er bedre på Geox, men kvaliteten utenpå var ikke så bra, når det etter 7 gangers bruk

Skrevet

(Ha ha ha...sendte før jeg var ferdig å skrive...)

Ja, det er jeg enig i. Funksjonene er bedre på Geox, men kvaliteten utenpå var ikke så bra, når det etter 7 gangers bruk er hull foran i overgangen frå sålen til selve skoenså det kommer sand inni skoen... Jeg betaler gjerne for gode sko, men ønsker at de skal holde lenger enn en uke...

Skrevet

Jeg syns du skal gå tilbake og reklamere for det. Hvis du i tillegg har kvittering på dato for kjøp.

Uansett om han har brukt den hardt så skal den holde i mer enn 7gangersbruk.

Med mindre det står at du ikke kan bruke skoa hardt så har de egentlig ikke en dritt å si. Krev pengene eller få en ny sko, dette er reklamasjon.

Skrevet

Jeg ville ha reklamert til produsenten + gitt dem beskjed om hvor dårlig kundebehandling butikken gir. Geox er et såpass kjent merke, og skal liksom stå for kvalitet, så jeg vil tro de følger opp saken.

Selv har jeg bare gode erfaringer med Geox.

Skrevet

jeg har samme erfaring med geox som du.. kjøpte to par til datteren min, ett til å ha i bhg og ett til bruk ellers. de som hun brukte i bhg røyk i sømmen etter en uke. jeg fikk nye da, men etter en uke røyk de også, i festet til sålen framme. uansett hvor hardt de brukes så skal ikke sko bli ødelagt etter en uke! der er jo tross alt sko for barn det er snakk om, og de leker jo, løper å styrer. jeg mener iallefall at sko i den prisklassen skal tåle å brukes i barnehage. ga opp hele geox etter andre par ble ødelagt. vi fikk pengene igjen og kjøpte ecco sko i stede som jeg er veldig fornøy med:) men de geox skoene vi har til bruk utenom barnehagen er i bra stand, men de brukes jo ikke like "hardt" heller. du burde helt klart få nye sko, og hvis ikke så kan du jo henvise til forbruker loven, og nevne det for de i butikken, det pleier å løse seg da:) eventuelt ta kontakt med produsenten/importøren.

Skrevet

Jeg liker ikke Geox, de er jo harde som stei i solen, ville du gått på det selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...