attpåklatten blir storesøster! Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Nåt ga det seg i så fall? Er selv i uke 9 nå, og klarer så vidt å sitte oppe... Håper det gir seg snart..
Sistah*G07*J09* Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 jeg var akkurat likedan. Kjempe trøtt og sliten. Fikk sjekket blodprosenten en ekstra gang, men den var fin. så tror egentlig det bare er noe som følger med graviditeten :/ nå er jeg i uke 17, å trettheten har gitt seg noe, men enkelte dager er det bare helt forferdelig. Så da er det bare å trekke på sofaen, å bli der en stund.
Gjest Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 Ja, det var litt bedre noen uker rundt uke 20-25, men både før og etter det har jeg vært utrolig trøtt og slapp. Har fine jernlagre og BT, så er ikke derfor.
entil :) Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Ja, jeg kunne ha sovet hele døgnet frem til uke 18..... Etter det har det gradvis bedret seg Helt uutholdelig egentlig, men jeg kom meg gjennom det på en eller annen måte
attpåklatten blir storesøster! Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2009 Takk for svar, jenter! Jeg har også fått sjekket BT og blodpros/jernlager, og alt vel. Så er visst svangerskapshormonene som herjer som verst med meg... Har endt ut i sykmelding nå da.
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 JEG ER !! Er i uke 9+3 i dag, og har vært helt totalt utmattet siden uke 5. Sover ikke mye til vanlig, men nå kunne jeg sikkert sovet 16 t pr døgn. Prøver å lese til eksamen, men ender opp med boka i fanget, laaangt inni drømmeland.Sover 3 t i strekk på dagtid innimellom, og har ingen problem med å sovne på kvelden igjen. Ufattelig at en så liten reke kan lage meg så trøtt! Håper det blir bedre snart..
♥2 små gull♥ Skrevet 29. mai 2009 #7 Skrevet 29. mai 2009 Jeg har det sånn nå. Er HELT pumpa for energi, kunne sovet døgnet rundt. Er i uke 20. Har vært sånn fra jeg ble gravid, litt slitsomt i lengden gitt.
attpåklatten blir storesøster! Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. mai 2009 Får håpe d retter på seg for oss alle snart !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå