Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg saa enormt mye, vi klarte det paa forste forsok. :)Tror det blir en februarbaby. Noen andre som skal ha baby i februar? Hvordan har dere det i svangerskapet? Jeg har det helt supert, ikke kvalm eller noe. Men syntes allerede at en mage begynner og vises, men det er sikkert bare innbilning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, jeg har termin i februar, 5 feb men er 4+2 i dag , ingen symtomer og ingen mage jeg fikk ikke mage med førstemann før i 3-4 mnd og regner med det samme denne gangen =)når i feb skal du ha ?

Skrevet

Gratulerer! Og velkommen hit :)

Synes tiden snegler seg avgårde, men samtidig ikke, synes nesten nettopp jeg selv var 4 uker, er nå 8+6 :)

Skrevet

Gratulerer! :)

Jeg har termin 27.januar i følge kalkulatoren. Har ikke fått time hos lege før om to uker. Er nå 5+3 og formen er kjempefin! :) litt stikkinger i magen og murringer i korsryggen, men det går helt greit.

Skrevet

Jeg og skal ha baby 03.februar!Altså nettopp rundet 4 uker...

På godt og vondt jeg meldte meg inn her..,synes det er mange som mister,blør,etc..i de nærmeste ukene vi har forran oss..

Jeg har en gutt fra før,fikk mage rundt 16u tror jeg.Nå har jeg bare litt ømme pupper hvis jeg kjenner etter,og muligens litt trøttere enn ellers..

Magen du har kan jo være hormoner??Jeg er og ganske utspilt og litt "tettere"enn vanlig.Har tenkt jeg burde begynne å trene litt,men du vet...blir nok med tanken..

Håper vi treffes mer her inne...jeg vil være 38 når babyen er ute.Klem

Skrevet

heisann. Jeg har termin 1 februar hvis alt går bra,og det skal det bare gjøre... Har to barn fra før med på 12 og 15, venter nå barn med min nye gode snille mann. Vi gleder oss kjempemasse. har ikke beg.å bli kvalm enda,har dere? jeg var kjempekvalm med de andre og tenker nok litt for mye på om det kan være noe galt pga det. Men må prøve å slappe av. Gøy at det er så mange som skal ha på samme tid.Lykke til alle sammen. klem

Skrevet

Jeg skal ogsaa ha 3 februar! Tror jeg da, har ikke vært hos lege enda. Tror jeg er 4+4. Fikk ikke time spesiellt fort, den 28 juli! Syntes det er veldig lenge og vente, men maa vel bare det.

Det kan nok være hormoner som gir meg mage, er ogsaa veldig oppblaast, men det er jo vanlig.Kanskje jeg faar to! hehe

Har ingen barn fra for, saa gleder meg veldig.

Vi faar hope vi er blandt de heldige som ikke mister eller har mye plager. Det er jo som du sier mange av dem her. Foler virkelig med dem alle sammen.

Jeg holder meg rett under 30 naar babyen kommer :0)

Klem

Skrevet

Heisann, jeg har også fått en veeeldig mage,selv om jeg bare er 5 uker i morgen. ikke lett å skjule nei,når jeg har flat mage fra før og med gradestokken på 25 idag,hehe. har dere begynt m morgenkvalme? klem

Skrevet

Hei alle sammen! :o)

Jeg testet i dag, og er jammen meg gravid!!

Jeg har ei jente på 6år og ei jente på 7mnd fra før :o) Så dvs, jeg ble gravid ca 6mnd etter fødsel denne gang... Er litt i "sjokk" enda liksom...!! Huff.. :)

Håper selvfølgelig at alt går bra, og at vi får en frisk og rask krabat rundt den 3.februar. Tror termin blir ca 3.feb.

Føler det er litt vemodig tanke det å få to så tette barn..men, jeg bretter opp armene og velger å tro at det går greit. Puh!!

Gratulerer til dere alle sammen!! :o)

Artig at vi er mange som venter knøtt ca samtidig!! :)

Skrevet

Hurra!! Gravid jeg og, termin rundt 2.februar... Hatt det helt fint til i dag, bare litt ømme pupper, men ut på dagen i dag ble jeg superkvalm, veldig oppblåst i magen og kjennes som om jeg må kaste opp annenhvert minutt... Men, men...satser på at det bare er litt fredagssliten etter en lang jobbuke. Uansett kjempe glad for at jeg har et lite nurk som er i ferd med å ta plass i magen :). Klarer liksom ikke helt tro det!

Første barn for meg og er 32 når hun/han kommer.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Gratulerer så masse alle sammen :)

Jeg er 4+5 i dag med termin den 2. februar. Har vært hos legen allerede pga full oppfølging denne gangen. Mitt andre barn:)

Er livredd for å miste, men dette skal bare gå veien!! :):)

Jeg har fått mage grunnet hormoner. Passer ikke en eneste bukse. Samme som forrige gang, og det er litt flaut..hehe. Prøver å gå med tunika, tights og sånt:)

Morsomt at vi er så mange som har termin her samtidig. Lykke til alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...