Chrissie09 Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Jeg hadde sist kontroll 8 mai og lurte på om jeg skulle bestille ny time snart da jeg ikke fikk noen ny ved forrige..
Gjest Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Jeg var på siste kontroll i uke 27. Da sa jordmor ny kontroll om en mnd.Deretter hver 14. dag 2 ganger og hver uke etter det. Vet ikke om det varierer fra sted til sted. Har gått til kontroll 1 gang i mnd hele svangerskapet, og er 3. svangerskap for meg.
Mammarama=) Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 hvor lenge har du igjen til termin?? Jeg har hatt kontroller sånn Første i uke 10 ul i uke 18 andre i uke 24 tredje i uke 28 fjerde i uke 32 Skal ha neste i uke 36 deretter i uke 38 Så tror jeg kanskje det blir en gang i uka de siste ukene..
Gjest Sauen er poppeklar! Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Jeg har gått til kontroller en gang i måneden frem til uke 36, deretter annenhver uke. Etter termin blir det 1-2 ganger i uka, litt avhengig av om det begynner å bli noe styr med BT, urin osv... Men jeg har ikke tenkt å gå på noen flere kontroller, for jeg skal nemlig føde - helst i går=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå