Lille & Bittelille Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Har en som ikke er god i det hele tatt! Har langt tykt hår, så jeg trenger en som jeg slipper å stå i timesvis med.. Noen forslag?
Sivalur Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Ghd er den som stylistene sverger til. Den er mye bedre for håret enn mange andre rettetenger også. Har den selv og er veldig fornøyd. Bruker kun noen minutter på å rette alt - og jeg har krøller...
Gjest Sauen er poppeklar! Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 Jeg har en keramisk fra GA.MA som er helt fantastisk. Jeg har skikkelig karius og baktus- hår, men med denne bruker jeg 10 minutter på å rette hele håret. Til sammenligning brukte jeg ca 30-40 minutter før, med dårligere rettetang... Betalte ca 1300, kjøpte den i frisørsalong. Kommer nok til å ha den lenge=)
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 ghd!! dyr ja,men absolutt verdt pengene.. er frisør,hadde egentlig ei god rettetang fra før,men da jeg fikk prøve ghd så MÅTTE jeg bare ha en.. (og alle de andre frisørene på salongen også..hehe)
Mrs. Bouquet Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 Ghd er jeg også fornøyd med. Kjøpte min på ebay.com til ca. 600 kr. Ble den rosa fordi det var den som ble billigst med frakt.
Mom2Two Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 Hvor selges disse Ghd rettetengene? Må man har noen spesielle stylingprodukter/beskyttelsesprodukter når man bruker rettetang? Aldri prøvd før, så jeg er ganske grønn, jeg..hehe... Noen som vet om noen som selger disse i Oslo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå