Gå til innhold

Blir så drittlei noen ganger!!! Er det bare meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til får jeg så utrolig nok av å være mamma, og sønnen min er bare 3måneder!!! Det er bare en frustrasjonsfølelse som kommer når han er utrøstelig vel og merke, men jeg føler at det ikke er noen andre som har det sånn? Alle har det bare fryd og gammen hele tiden med babyene sine? Det er hvertfall det de fleste gir uttrykk for...Så jeg lurer på om det er fler som noen ganger får en følelse av å "ikke få det til" det å være mamma? Jeg forguder jo prinsen min over alt på jord, for all del!! Men av og til blir det bare litt mye....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig glad i ungene mine, men de kan være en håndfull og vel så det. Spessielt eldste. Og etter en spessielt slitsom dag/natt tenker jeg at om jeg blir skilt vil jeg la mannen ha hovedannsvaret så kan jeg ha de annenhver langhelg.

Men når vi har fått roet ned vil jeg jo egentlig ikke det. Bare veldig slitsomt nå i småbarnstiden.

Tenker også at jeg kjefter for mye og ikke er en like god mamma som de andre jeg kjenner. Syns det virker som om de fleste er supermamma.

Skrevet

Nei du er ikke alene om det. Jeg holdt på å bli gal i spedbarnstiden, eller jeg blei gal hehe, fikk en depresjon til slutt. Barnet mitt gråt så og si konstant i 6 mnd:/ Nei, babytiden ser jeg på som et mareritt

Nå er han 3 år da, mye kjekkere:) Men blir selvfølegelig lei og sliten innimellom ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...