Gjest Sauen er poppeklar! Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Svigers har nettopp hentet småen, og hun skal være borte til søndag formiddag... Siden de skulle reise bort i helgen og jeg har termin om 6 dager tok de henne med så vi ikke skulle risikere å stå uten barnevakt om jeg skulle føde... Syns det er litt skummelt jeg... Har bare vært borte fra henne så lenge en gang før, men da lå jeg og mannen med spysyken, og visste hun hadde det bedre hos besteforeldrene... Jaja, jeg overlever vel dette også=) Og det går vel greit for henne også? Hadde jo vært verre om jeg skulle født og vi sto uten barnevakt i helgen...
Gjest Sauen er poppeklar! Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Ja, hun ble helt vill når hun så farmoren og farfaren da=) Og har gått rundt og "snakket med" farmor og farfar i leketelefonen sin i hele dag. Så det er vel verre for meg enn for henne...
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 Det går helt sikkert bra! Jenta di har det helt sikkert topp med opplagte besteforeldre, og deilig for deg å slippe å bekymre deg for om det plutselig blir fødsel. Her var eldstemann med mine foreldre hele påsken. Jeg hadde termin siste søndag i påsken og gikk med rier ei hel uke før minsten kom. Tror det var best for oss alle at han ikke var hjemme! Men savna han stort da
bambi på isen Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 Høres helt fantastisk ut, nyt å ha en helg for dere selv, det kan bli lenge til neste gang ;-) Slapp av, sov, se film osv. og selvfølgelig kommer du til å savne snuppa de, men vi har godt av å savne dem innimellom ;-)
Gjest Sauen er poppeklar! Skrevet 29. mai 2009 #7 Skrevet 29. mai 2009 Ja, skal prøve å nyte det så godt jeg klarer! Jeg tror nok vi egentlig har litt godt av det - jeg er hjemme med henne, og vi går mye "oppå" hverandre... Merker jeg har blitt utålmodig med henne i det siste, og da er det kanskje greit med en liten "pause" så vi får savnet hverandre litt=) Håper det blir så fint vær som det er meldt da - da skal jeg og mannen gå oss en laaang tur i finværet i morgen. Kanskje vi skal ta oss en tur til byen og spise is også=) Noe må man jo finne på, hehe... Gå på kafe' og være kjærester? Hm...
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 29. mai 2009 #8 Skrevet 29. mai 2009 Åååååh.... jeg vet hvordan du har det!! Man vet at man skal nyte tiden og man VET at ungen har det topp hos besteforeldrene... men åååååh... som vi savner dem!!! Vi fikk også tilbud om å sende vekk småen i helga, men syntes av fredag til mandag ble litt for lang tid.... Men kos dere masse, dra på kino, ut å spise, også vet du at på søndag så får du treffe henne igjen, og tenk hvor deilig det blir!! :)
*Rutletutt* Skrevet 29. mai 2009 #9 Skrevet 29. mai 2009 Hun koser seg nok masse, hun - er alltid verst for foreldrene når de små er borte;o) Hadde jo vært utrolig kjipt å stått uten barnevakt hvis du skulle føde i helgen da, så det var nok lurt av dere...) Slapp av og KOOOOS deg på sofaen med en god film eller en god bok og ta det helt med ro med god samvittighet - viktig det, før fødselen;o)
Masaili <3 Skrevet 29. mai 2009 #10 Skrevet 29. mai 2009 Jeg skal være helt alene denne helga jeg! Har eksamen tirsdag så da tar mannen og svigermor med seg ungene på hytta. De reiser i morra tidlig og kommer hjem mandag. Kommer til å savne de, men blir godt med tid for meg selv også, også kommer noen venninner på grillings og øl i morra kveld, så det blir koooos:) Kos deg, og nyt det, det blir lenge til neste gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå