Gå til innhold

ONE CALL BARE DRITTEN!

Gjest leiavfolksomikkeforstår

Anbefalte innlegg

Gjest nancy-drew
Skrevet

Har vært uten telefon som funker i ukesvis. Fikk nytt SIM-kort av OneCAll - men har de tenkt å aktivisere det da? Neida. Har ventet nå i flere dager på å få ny PIN og PUK. Helt utrolig.

Så, har du valget, så velg ikke OneCall om du ikke har tid til å være uten telefon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå skal jeg være en av de jeg ikke liker...hehe...

jeg har one call og er kjempefornøyd!!! :D

onecall faktura..aldri hadd så lave regninger før!

Skrevet

samme her- kjempefornøyd!! eneste minuset: De er veldig dyr å bruke i utlandet!!!

Skrevet

Jeg er også fan av regningene, mne har jo aldri dekning jo!

Skrevet

dekning??

hvor er det du bor da??

har aldri vært problemer med dekningen her...

ville nok sjekker telefonen din og ikke operatøren ;)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Jeg og er kjempefornøyd med OneCall.

Har alltid fått hjelp når jeg trenger det og har superbillige regninger etter at jeg byttet til de...

Skrevet

jeg er også kjempefornøyd. utrolig lave regninger :)

Skrevet

Jeg har Onecall faktura og er kjempefornøyd! Lave regninger og rask hjelp fra kundeservice!

Skrevet

Er veldig fornøyd med One Call, jeg - kjedelig å være uten tlf da - skjønner at du er irritert.

Skrevet

jeg er kjempefornøyd :D:D

Skrevet

jeg var veldig fornøyd med onecall helt til jeg byttet abn. da skulle de begynne å tulle, så jeg fikk ikke sendt sms eller ringt til folk som hadde onecall abn. og det var en fyr som ringte meg om og om igjen og skulle ha tak i en fyr som visstnok hadde mitt nr.(noe som ikke stemte for jeg har hatt nr mitt i mange år).

men fyren fra tele 2(som jeg har nå) ringte å kjefte på onecall og da ble det bra. nå er dcet bare en jeg sliter med å sende sms til (som jeg vet om, og de kommer fram, bare de legger seg ikke i innboksen og man får ikke beskjed om at jeg har sendt sms)

Gjest nancy-drew
Skrevet

Har endelig telefon som funker igjen nå. Tok 3, 5 dag før jeg fikk respons hos kudeservice og nødvendig PIN og PUK for å aktivisere nytt sim-kort...

Jeg synes virkelig ikke det er god kundeservice...

Gjest nancy-drew
Skrevet

Prisen har jeg dog ingen ting å utsette på - kan ikke huske jeg noen gang har betalt noe som helst :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...