Tommage♀♂ Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Jeg har en Black Magic i ovnen, mmmmmmmmmm! Gleder meg til i kveld, da skal jeg kose meg=)
....mammatilto... :))) Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 nei, det er noe jeg alldri gjør. Vist jeg baker så er det som regel pizza eller innbakt
....mammatilto... :))) Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 må legge til at jeg mente til helgen da .. hehe ...
erteposen + 4 Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 He, he..men mamma gjør:) Nei, ikke kaker. Skal lage rundstykker sammen med eldstemann til kvelds, eller jeg skal bistå. Lager vi noe søtt er det stort sett sammen med barna på innedager.
mayaya Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 Nei, men tenkte på det :-p Men så tenker jeg meg en tur til byen istedet
meg & to små vampyrer Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 Nei, det gjør jeg aldri. Jeg baker som regel ikke søtsaker uansett, og rundstykker og slikt bakes vel uavhengig av om det er helg eller ikke.
Honningmelon Skrevet 29. mai 2009 #7 Skrevet 29. mai 2009 Nei, bake er noe jeg gjør kun når jeg må. Og det kalles heller ikke baking, for jeg kjøper en ferdigpakke med ostekake Den eneste kaka jeg "baker", og det gjør jeg 4 ganger i året, til bursdagene våre.
Gjest Skrevet 29. mai 2009 #8 Skrevet 29. mai 2009 Nei, i så fall er det helt tilfeldig. Er sjeldent jeg baker noe utenom til bursdager eller besøk, blir bare til at vi spiser for mye søtt da ;-)
Tommage♀♂ Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 29. mai 2009 Baker ikke så ofte jeg heller altså, mest boler i så fall. Måtte bare skryte litt over kaka mi i dag;) Er alene i helgen, må ha noe godt å kose meg med!
Blopp1 Skrevet 29. mai 2009 #10 Skrevet 29. mai 2009 Jeg liker godt å bake,så d hender faktisk veldig ofte at jeg gjør d. Jeg er ikke så veldig glad i å spise d,så jeg er avhengig av at noen tar seg av den biten ;-)))!! Tenkte jeg skulle bake ei karamell-kake til helga,den er poppis blant store og små.....!! Ellers så har jeg verdens snilleste nabo,som kom med hjemmelagde lefser til meg nå :-)
It's all about me Skrevet 29. mai 2009 #11 Skrevet 29. mai 2009 Baker når jeg har lyst til å bake uansett om det er helg eller hverdag. Men som regel kommer den lyste ytterst ytterst sjeldent )
Gjest Sauen er poppeklar! Skrevet 29. mai 2009 #12 Skrevet 29. mai 2009 Bare juksebaking... Jobben til mannen har et stoooort lager med diverse fryste bakevarer, og han har tatt med seg kanelstenger og diverse hjem i dag... Så de står og godgjør seg i ovnen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå