Gå til innhold

Livlig i magen - livlig utenfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i 7.mnd og i magen er det fullt liv. Det sparkes og turnes og bokses i ett. Har det noen sammenheng med hvordan babyen blir når han blir født?

Er mye liv tegn på at alt er bra der inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg tror ikke det nødvendigivs har en sammenheng. Dattera mi var veldig livlig inn i magen men var en rolig baby og er det fortsatt (3,5 år). Mamma har sagt at jeg var veldig livlig inn i magen men et veldig rolig barn. Broren min var rolig inn i magen men veldig aktiv både som baby og opp gjennom oppveksten.

Skrevet

dattera mi var rolig i magen og er rolig enda,hun er nå 6 år.

lillegutt hadde fest i magen dagen lang,skikkelig vilter,og han er veldig aktiv utenfor magen,5.5 mnd er han nå snart :)

Skrevet

Smurfen var VELDIG aktiv i magen, legen fleipa med at h*n har ADHD (Ikke for å støte noen som har det altså!!!)

Like aktiv på utsiden...

Skrevet

Jeg hadde ei veldig rolig tulle imagen og da hun ble født trodde vi nesten ikke hun levde de første ukene. Hun lå bare helt stille og sov. Men etterhvert ble hun ei aktiv jente, men fortsatt glad i å sove.

Gutten jeg har i magen nå ser ekstremt aktiv ut på ultralyd, så vi får se da, om ikke han blir en aktiv liten gutt

Skrevet

Jeg har to barn som var rolige i magen, og rolige etter at de var født. Ihvertfall de første mnd. Denne gangen har jeg en mer livlig krabat i magen, skal bli spennende å se hvordan hun blir når hun kommer ut! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...