Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig/har noen av dere opplevd det? Jeg har faatt det i loepet av natten og dagen, akkurat som ansiktet er litt lammet, og er skikkelig svimmel..

Vet ikke om jeg er gravid, IKM tidlig neste uke. Hvis det IKKE er et vanlig symptom tror jeg sannelig jeg skal ta en tur til legen for det er veldig ubehagelig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du snarest kontakte lege. Ikke for å skremme deg, men det kan være alvorlige symptomer. Lykke til!

Skrevet

Sikker på at det ikke er vanlig?

Jeg har ikke IKM før om noen dager, men testet svakt positivt igår og idag:-D

Jeg er også nummen i ansiktet, spesielt haken og leppene...Har også hatt et veldig ubehagelig trykk i beina...Vanskelig å forklare, men utrolig ekkel følelse...

Er dette noe som bør sjekkes umiddelbart altså? Har du vært hos legen ? Hva sa de i tilfelle?

Håper noen kan svare meg raskt, ble litt bekymret her jeg sitter jeg også!

Skrevet

Hei millija,

jeg har ikke vaert hos legen... Jeg foeler meg mye bedre naa etter litt mat og en liten blund.

Dessverre kan jeg ikke hjelpe deg da, men hoeres ut som vi har det litt likt. Ikke leppene hos meg, men haken og litt kinnene. Og ekkel og svimmel folelse her og.

Litt fristet til aa teste jeg og naa.. Er sikkert meningsloest siden det ikke er morgenurin en gang, men har ikke tisset paa flere timer. Skader jo ikke..

Gratulerer med positiv test forresten! Kanskje det er hormoner eller noe som gjoer det? Uff, haaper ikke jeg gjorde deg bekymret.

Skrevet

Jeg har heller ikke vært hos legen...Søkte litt på nettet og fant endel sider hvor det stod at det som regel var normalt, skyldtes noe med hormonforandringer ja og noe om at økt blodvolum under graviditet...Så det kan jo absolutt være et tegn på at du er gravid også da! Skader ikke å ta en test nei, enten er den positiv og om den er negativ så vet du at det fremdeles er sjanse for at du likevel er gravid.

Jeg er spent på dine vegne!

Jeg tør ellers ikke juble for mye for min egen del, spesielt siden testen i morges var svakere enn en test jeg tok i går ettermiddag (!) Skjønner det ikke, skal jo være morgenurin som slår ut først/ sterkest om du sier, merkelig....Så her tror jeg ingenting enda, vente et par dager til og kjøpe digital test tror jeg....

Krysser fingrene for deg da, håper vi har en spire i magen begge to :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...