Gjest Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 hun stresser livet seg for å få med seg armene.. hun løfter rompa og opp på knærne, men utover det så faceplanter hun nedi matta si hehe.. hun kom seg ca 20cm da det er godt jobba for noen med så stort hodet hehe.. kanskje hun kan holde på sånn en god stund før hun får det til? fjør jo forsåvidt ikkenoe det da.. syns det er himla greit at hun kan ligge der litt og turne en liten stund til hehe..
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Sånn holdt min lille på og ved samme alder, stod i bro, rumpa pekte rett i været og ansiktet var ned i matta osv.. Da hun var 6mnd "hoppet" hun fremover på knærne, men slet fortsatt litt med å få med seg armene skikkelig, og plutselig ved 6,5mnd så krabbet hun i turbofart rundt omkring. Veldig artig med krabbing, men vesentlig mer å passe på ;-)
Gjest Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 ho ho ho ho å nå så jeg at hjørnetennene oppe er kommet ut hehe.. ser bra ut når hun gliser med to små fortenner nede og 2 hjørnetenner oppe hahahaha..
Sunnybeach4gull :) Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 Krabbing = krype sant?? :-) Gutten min bynnte å åle sæ da han akkurat hadde bikka 5 mnd ;-) nu e han 7 mnd i bynnelsen av juni å åle fortsatt mest, men e mer strake arma å litt på knær ;-) men han kommer sæ jo overalt så e fornøyd me å åle han, dm får jo litt av en fart etterhvert ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå