Gå til innhold

Jøss, DET var imponerende rask leveringstid det!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte og forhåndsbetalte noe på onsdag ettermiddag fra en annan kant av landet, en litt større ting, og nå tikket det inn melding på mobilen at varen nå lå klar til å bli hentet på postkontoret.

Er faktisk litt imponert jeg, har aldri vært borte i så kort leveringstid før, men er jo bare hyggelig det da :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hrmf... Her er det motsatt... Bestilte et par ting på Tanum, bl.a. en CD med barnetv-sanger til størstemann for eeeeeeeeeeeeeevigheter siden... Venter fortsatt. Det er så IRRITERENDE!:)

Skrevet

Ja, det er jeg enig i, og det er det jeg er vandt til også. At ting tar litt tid. Dette er noe til babyen, og med 9 uker igjen til termin sånn ca, så tenkte jeg at det var greit å bestille nå, så gjorde det ikke noe om det tok en 2-5 uker, som jeg er mer vandt med. Kan si jeg fikk itt hakeslepp av mld på mobilen ja ;-)

Håper tingene dine kommer snart da, du får purre litt på dem!

Skrevet

Ja, kommer det ikke i dag hiver jeg meg på telefonen over pinse:)

Masse lykke til med lille jenta;) Fikk jente selv for seks uker siden, hadde gutt fra før. Koselig:)

Skrevet

Takk for det :-)

Gleder meg veldig til hun kommer nå. En baby er jo en baby, men merker at på en del områder føles det litt som å være førstegangs igjen likevel ved å vente jente nå etter 3 gutter, er en del andre forventinger, bekymringer og spørsmål i hodet mitt nå enn med dem.Alt i fra hvordan det vil gå med bleieskift og om jeg vil klare å løse mysteriet med hva som passer til kjoler, til om hun vil bli veldig andererledes enn guttene, hvordan tenårene med jente vil bli kontra gutter osv. Masse spennende og nytt og se fram til i hvertfall :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...