Gå til innhold

Noen som har fått engangs stønad i august gjengen ???


Gjest

Anbefalte innlegg

Sendte søknad i gooood tid, attest med termindato + kopi av helsekort.

Snart 30 uker nå, men enda ikke fått noe.

 

Nav bare roter og roter, og jeg blir snart GAAAAAL. Ingen som vet hvem saksbehandler jeg har, helsekort enda ikke registrert inn. ++++

Leverte søknaden i april, med terminattest, ny attest stemplet etter uke 26 + helsekortet med siste kontrollen fra uke 28 registrert på... Kan det være så himla vanskelig da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos oss gikk det veldig fort:)

Vi leverte søknad på tirsdag og fikk pengene på konto fredag:)

Nav Drammen hører vi til, effektive de tydligvis;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte søknaden for en uke+ siden, men måtte sende den i posten da jeg hører til en annen kommune enn den jeg bor i. Jeg ringte nav på onsdag og da var den enda ikke registrert i systemet, så den lå vel i en bunke tenker jeg... Men idag(fredag) var pengene på konto:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LEverte søknaden 19mai, da jeg var 28 uker på vei, og har enda ikke fått de. Var innom igår å spurte hvordan det lå an, å da sa hun at de hadde registrert den 2juni, 2uker etter jeg leverte, og den var førtsatt ikke behandlet.. Synes NAV gjør en dårlig jobb i forhold til både det og andre ting. Feks den ene saksbehandleren sa til meg for ett par mnd siden at jeg ikke kunne levere inn søknad til overgangsstønad før begynnelsa av juni, å når jeg komme og gjør det, så sier en annen dame at jeg kunne ha fått penger fra juni (!) men at det var behandlingstid på 2-3mnd, så jeg får da ikke de pengene før om ei stund. Så jeg synes det er skikkelig simpelt at de ikke klarer å bestemme seg for hva som er rett, og at jeg da må sitte å slite med dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg sendte inn søknaden i posten tirsdag 2 juni, og igår, tirsdag 9 juni sto pengene på kontoen.

Jeg hører til bydel Gamle Oslo.

Jeg sendte søknaden direkte til Nav Forvaltning i bydelen siden jeg hadde snakket med en dame der først som sa det var greit å gjøre det slik..Da slapp jeg sikkert ett mellomledd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk ikke lang tid :) Heldig du.. Går bare å venter jeg, undrer på når de skal komme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IDAG kom engangsen, sendt som sjekk i posten, skal bli godt å få handla inn å ha alt klart nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i mitt forrige svangerskap 07 så søkte jeg i uke 28 2 dager etter var pengene på konto;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Pengene stod på konto 2 uker etter at jeg søkte. Ikke noe tull med noe. Så det er tydeligvis forskjell fra kommune til kommune.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...