Snikskytteren er storebror! Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Etter en dårlig natt med søvn pga bekkenløsning var jeg veldig trøtt da jeg dro på meg morgenkåpen og sto opp med sønnen min rundt halv 8 i dag. Vi spiste litt frokost sammen, og satte oss ned i sofaen å så litt barne tv. Så ble jeg så trøtt.. så jeg sovnet nesten! Men da reise jeg meg opp å tok meg en dusj for å våkne til litt... Når jeg kom ut var lillegutt i full sving med å støvsuge stua han Jeg ga han masse ros for det, å spurte om jeg skulle ta resten, men svaret jeg fikk var : "neida mamma, bare sett deg i sofaen å slapp av du!" Og han støvsuget ferdig hele stuen. Etterpå måtte jeg jo skryte veldig av han, og fortelle hvor kjempe flink og snill han er! Da sa han "jeg gjør bare jobben min jeg mamma!" Åhhh... han er så flink! Han fyller 5 år til høsten
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Fine fine fine gutten! Så herlig Jenten vår er samme typen, håper sønnen min i magen blir likedan
Snikskytteren er storebror! Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2009 Ingenting som varmer et mammahjerte mer enn slike små snille sjeler i hvertfall! <3
trolla <3 <3 Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Naaaaaw!!!!! Hander kommer til å bli en skikkelig sjarmør blant jentene.. Mannfolk som respekterer og hjelper mamman sin er fantastiske partnere også
Gjest Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 Åååå, så flink han er da! :-) Vi har også en sånn, men han er litt større. 6,5 år. Han tar bæreposene fra meg, kler av og på minstebroren og løfter ham opp i bilstolen osv uten at jeg ber ham om noe for "du skal jo være litt forsiktig nå mamma, så da skal jeg hjelpe deg!" :-) Er herlig med slike små hjelpere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå