Gå til innhold

Jeg har verdens snilleste sønn =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en dårlig natt med søvn pga bekkenløsning var jeg veldig trøtt da jeg dro på meg morgenkåpen og sto opp med sønnen min rundt halv 8 i dag. Vi spiste litt frokost sammen, og satte oss ned i sofaen å så litt barne tv. Så ble jeg så trøtt.. så jeg sovnet nesten! Men da reise jeg meg opp å tok meg en dusj for å våkne til litt... Når jeg kom ut var lillegutt i full sving med å støvsuge stua han :D Jeg ga han masse ros for det, å spurte om jeg skulle ta resten, men svaret jeg fikk var : "neida mamma, bare sett deg i sofaen å slapp av du!" Og han støvsuget ferdig hele stuen. Etterpå måtte jeg jo skryte veldig av han, og fortelle hvor kjempe flink og snill han er! Da sa han "jeg gjør bare jobben min jeg mamma!"

Åhhh... han er så flink! Han fyller 5 år til høsten :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fine fine fine gutten! Så herlig :D Jenten vår er samme typen, håper sønnen min i magen blir likedan ;)

Skrevet

Ingenting som varmer et mammahjerte mer enn slike små snille sjeler i hvertfall! <3

Skrevet

Naaaaaw!!!!! Hander kommer til å bli en skikkelig sjarmør blant jentene..

Mannfolk som respekterer og hjelper mamman sin er fantastiske partnere også:)

Skrevet

Åååå, så flink han er da! :-)

Vi har også en sånn, men han er litt større. 6,5 år. Han tar bæreposene fra meg, kler av og på minstebroren og løfter ham opp i bilstolen osv uten at jeg ber ham om noe for "du skal jo være litt forsiktig nå mamma, så da skal jeg hjelpe deg!" :-) Er herlig med slike små hjelpere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...