Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 når man ikke har satt opp ferie, har siste mnd i perm i juli, og har fått både feriepenger og foreldrepenger nå, vil det da si at man ikke får noe i juli, for eksempel?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Du får penger i juli om du ikke har satt opp ferie, Første perm hadde jeg ferie i juli og fikk da ikke betalt den mnd menen mnd lagt på i permisjonstid siden ferien da ikke bruker av permisjonsdagene du har krav på. Andre gangen satt jeg ikke opp fereie, og da fikk jeg penger alle månedene
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 Takk skal du ha!" Skal fortsatt være hjemme, så har ikke brydd meg med ferie... Fikk bare litt panikk med tanken på en mnd uten i sommer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå