Gå til innhold

ang skatt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som vet når skattepengene kommer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste får det i slutten av juli, somregel etter 20/6 en gang.. Men noen får det først i september/oktober.. Og det er vist tilfeldigt hvem som får når..

Skrevet

Slutten av juni mente jeg=)

Skrevet

okå=)

Takk for svar=)

Skrevet

De som ikke har store fradrag eller lignende får de i slutten av juni. De som det tar lang tid å behandle får de til høsten.

Skrevet

helt tilfeldig hvem som må vente til høsten, jeg har to år på rad fått på høsten og jeg har en enkel selvangivelse.

Skrevet

Nei, det skal ikke være tilfeldig hvem som må vente til høsten. De aller fleste får oppgjør i juni, mens de som det tar lengre tid å behandle må vente litt lenger.

mortbgjengen; det kan være du har hatt noen fradrag som gjør at du har blitt utsatt til høsten?

Skrevet

Nei, dette har jeg pratet med dem om, så det skyldes ene og alene at det er for mange saker på likningskontoret jeg tilhører så de har i tillegg til de som har "ekstra ting" (for å si det enkelt) ved selvangivelsen også måttet plukke ut tilfeldige som ikke får oppgjøret før til høsten.

Skrevet

mortbgjengen: Hørtes kjipt ut. Og enda kjipere at det går ut over deg flere år på rad. Da har nok ditt skattekontor et stort trøkk da. Rart at de "tilfeldige" blir de samme år etter år..? Var sikker på at det bare var de "vanskelige" eller "store" som fikk høst. Men da har du jo noe å se fram til til høsten da!

Men for de aller fleste andre skal det ikke være tilfeldig..:-) Dersom det er noen trøst...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...