mams05 Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Frøken nekter pupp om dagen, jeg har derfor gitt opp og vil gi flaske på dagtid, men hun vil ikke ha den heller, hun drikker maks 20 ml til hvert måltid....tenker om hun ikke liker merket, bruker NAN2, og om jeg skal forsøke å bytte? (tror egentlig ikke det nytter, for hun vil ikke ha om jeg pumper meg heller, men worth a try:)) Noen som har erfaring med collett? hipp? småfolk?
blå+? Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Hei:) Her har gutten min prøvd litt forskjellig. begynte med nan, men fikk så utrolig hard mage av det, og det hjalp ikke med malt heller. Gikk over til collett. Det blei noe bedre, men var avhengig av malt i hver flaske for å få igang magen. Holdt oss til det merket et par mnd, så blei vi tipsa om å prøve Hipp. Etter to dager vart magen myye bedre! Nå har vi så og si kutta ut malten helt. Prøvde å gi han en flaske med collett i går, bare for å bruke opp siste rest vi hadde, men da bare spytta han den ut, så smaksmessig virker det som Hipp kom best ut hos gutten min ihvertfall:) Håper det ordner seg med flaskinga!
snaijka Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 HIPP vil jeg anbefale! vår lillegutt var veldig plaget med magen,-og da var hipp det beste for ham. Dessuten smaker den bedre også ;0)
mammatetogansketette:)) Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Her sluker poden det han får, merker ikke forskjell på merkene, men det er sikkert andre som merker forskjell.. Siden hun ikke vil ha mm heller er det vel heller flaska som er bøygen. Har du prøvd ulike tåtesmokker? Kanskje den du har er for lett eller vanskelig å suge av? At melka kommer for lett eller tungt? Mht. merke kan du vel prøve deg fram, men tips er vanskelig å komme med, smaken er som baken... Jeg for min del syns hipp smaker tran, for ikke å snakke om gulpinga ... æsj.. poden brakk seg pga ekkel gulp. Så jeg kastet resten av pakken..! Men for andre er jo hipp det beste, så man må bare prøve selv å finne hva som passer... lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå