mams05 Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Frøken nekter pupp om dagen, jeg har derfor gitt opp og vil gi flaske på dagtid, men hun vil ikke ha den heller, hun drikker maks 20 ml til hvert måltid....tenker om hun ikke liker merket, bruker NAN2, og om jeg skal forsøke å bytte? (tror egentlig ikke det nytter, for hun vil ikke ha om jeg pumper meg heller, men worth a try:)) Noen som har erfaring med collett? hipp? småfolk?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Vet av en gutt som ikke likte Nan, men likte Collett. Er verdt å prøve å bytte Lykke til!
Gjest Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 Jenta mi fikk vond mage av NAN, så vi gikk over til HIPP:) Ble mye bedre av den.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Collett lukter helt for jævlig :-( Men Hipp skal være bedre for magen til de små har jeg hørt. Jenta vår drakk alle 3 merkene uten problem hun så....
Makka Pakka Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 Begge mine unger har fått sin dose mme og begge har fått hard mage med NAN. Hipp er nok den både ungene og jeg likte best.
Gjest Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 Min begynte å gulpe masse av collet, og det luktet ikke vanlig baby-gulp ... det stinket død og fordervelse! Gikk tilbake til nan, vi og er fornøyd med det.
Gjest Skrevet 29. mai 2009 #7 Skrevet 29. mai 2009 Men, om barnet ikke vil ha mm på flaske heller, så ville jeg først prøvd å bytte flaskemerke. For da kan det godt være flasken og ikke melken hun er misfornøyd med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå