Bring_it_on!!:)) Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Hadde vondt i brystet i hele går.. Sånn veldig vondt igrunn.., kunne ikke komme borti det og klarte ikke bruke armen nesten for da stakk det til i brystet.. I går kveld så fikk jeg plutselig veldige frostanfall også og plutselig ut av det blå begynte jeg riste som et aspeløv.. Klarte ikke holde tlf en gang for og ringe.. prøvde og helle opp i drikke i et glass men hadde ikke sjans.. Bare skalv.. Hadde ikke så ille høy feber igrunn.. Bare 38.8.., men det er nok ganske høyt til og være meg.. Har aldri målt tempem til mer en 36.5 hos meg selv før.. Tok meg en laaang varm dusj og fikk tømt brystet helt med pumping og håndpumping.., men ikke noe bedre i dag.. =(
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Er du rødflambert også? Jeg fikk nemlig brytbetennelse når jeg var i syden.... i fjord :-( Skikkelig rødflambert pupp og helt for jævlig å få ammet på den puppen.... Jeg kom meg til legen og fikk antibiotika da, men det holdt det bare i sjakk. Når jeg kom hjem var det å reise til legen og få en ny kur med antibiotika som heldigvis tok knekken på det. Det er viktig å holde puppen(e) varme og ikke få trekk på de. Amme eller pumpe så ofte som mulig og reis til legen dersom det ikke gir seg. Tror jeg ville ringt nå uansett jeg.... God bedring!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2009 Ja puppen er glovarm og "missfarget" på hele den ene siden.. Mannen har tittet for meg.. hehe.. Men den er visst mere blålig og rødlig.. Ikke bare rød.. Missfarget rett og slett.. Mannen spurte om jeg var 100% sikker på at jeg ikke hadde fått meg et slag der.. =) Har time til legen 13.45.. Sitter og kaldsvetter og det er et aldri så lite helvete rett og slett og amme på den puppen.. Gjør dritvondt så tar meg en paracet før jeg vet at det kommer en ammeperiode.. =)
Zitro Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Du har garantert en kratig brystbetennelse ja. Så det blir nok antibiotika på deg. Pass på å få en type du kan amme videre på selv om du går på medisiner.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 Ja enig med zitara at du helt sikkert har en skikkelig kraftig brystbetennelse. Bra du skal til legen så du får deg noen medisiner. Men husk at det uansett hvor vondt det gjør er viktig å få tømt brystet, og da må du tømme det helt.... Dersom du håndmelker er det en fordel å stå i dusjen med vannen rennende varmt på puppen. Det ble redningen min i syden siden jeg ikke hadde pumpe og jeg ikke klarte å få snuppa til å suge noe særlig på den puppen :-( Masse god bedring til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå