Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på tidlig UL i går. Vi fikk se et bankende hjerte. Alt så bra ut.

 

Fikk beskjed at nå var det 95 % sjanse for at dette skal gå bra.

 

Vi er overlykkelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så kjekt,

 

hvor langt var du på vei da? og hvor stort var nurket?

Skrevet

Hurra hurra! Så utrolig hyggelig. Jeg håper jo som en gud at jeg får oppleve det samme idag, men jeg er såååå redd. Stakkars "meg og lille snuppis" hadde jo ikke like mye flaks. Synes så uendelig synd på henne. Det var godt det da gikk bra med deg! Kos deg!

Skrevet

Tusen takk!

 

Jeg husket ikke hva han sa størrelsen var, men alt var innen for normale.

Jeg er 7+2 i dag.

 

Lykke til i dag Lykkebabisjan10!

 

Trist å lese om meg og lille snuppis.

Skrevet

Det må være godt å se at det er liv inni der!:) Har du mistet tidligere eller? Eller hatt vanskelig med å bli gravid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...