Gå til innhold

hva tror dere, kan jeg være gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

våknet gryytidlig i dag for å ta en test (så spent liksom), men jeg skal ikke ha mensen før på mandag, så det er jo for tidlig, men tenkte i tilfelle :)...

Ok, tegn for graviditet:

1) har vært småkvalm de siste dagene, ikke matlyst.

2) har som regel bittelitt små"spotting" med blod i utflod en uke før mensen, det har jeg ikke hatt.

3) ikke merket noe til pms den siste uke (det pleier å være helt forferdelig)

4) kjempe ømme og hovne bryst, pleier ikke få det før mensen

Imot:

1) kvalmen kan være tilfeldig

2) kanskje jeg ikke har hatt pms siden jeg er så overlykkelig for å kanskje være gravid

3) kjente litt murringer i eggstokkene (?) som ofte er et tegn på at mensen er i anmarsj... men kan en få slik selv om en er gravid?

4) ofte før mensen må jeg dusje oftere, (litt detaljer her) håret blir lettere fett - og jeg som ikke trenger å bruke deo - må bare gjøre det før mensen...

Er det mulig med denne ventingen? Blir bare helt fra meg.

Hadde blitt glad med litt egne erfaringer her, men forstår hvis det ikke er så interessant :) dette tar bare alle tankevirksomheten min for tiden, og jeg har ingen å snakke med om dette ;( vi har lyst å holde det litt privat...

åh, babysjuk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, jeg er skikkelig dårlig på skriving merker jeg når jeg skal skrive tankene mine. håper dere forstår :)

Skrevet

Tja.... Mulighetene er jo der! De gangene jeg har vært gravid har jeg hatt "mens-murringer".

Løp og ta en test, du- hvis ikke du holder på med det akkurat nå =)

Lykke til, og kom tilbake med svar!

Skrevet

har tatt testen, og den ble negativ ;( men er jo ennå noen dager til mens :)

Skrevet

Da er det jo bare å vente til uka og prøve igjen. Men kjipt når man får det svarte man ikke vil ha =(

Lykke til videre ihvertfall!

Skrevet

Åh, kjedelig! :o(

Men, ta en test om noen dager igjen :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...