Gå til innhold

God morgen! Alt for tidlig...


nalle

Anbefalte innlegg

Flere som får sover dårlig om natta? Var trøtt som en strømpe da jeg la meg i går. Måtte på do klokka 4 i natt og har ikke sovet ett minutt siden det:( Godt å ha TV og Pcen som selskap. Fin soloppgang i dag også...og siste dag på jobb, ikke MINST. Endelig permisjon!!!!

Ha en strålende dag i sola alle sammen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen=)

Når har du termin? Hvor holder du til;)?

 

Søvn er desverre ikke en selvfølge i disse dager skjønner jeg, godt det er flere som sliter med dette=)

 

Har selv bare 1 uke igjen å jobbe før permisjonen starter, gleder meg virkelig til det :)

 

kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle. Jeg har under to uker til termin. Har sovet ca to timer i natt og kom nettopp hjem fra sykehuset etter å ha vært inne til sjekk om fostervannet hadde gått... Det hadde selvfølgelig ikke det, så det er bare å vente og forberede seg på at det kan gå noen uker til:) Lykke til med soving og alt annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sovet sammenhengende en hel natt siden jeg ble gravid i sept. Nå er jeg oppe på do 3 ganger per natt og ligger stort sett å prøver å finne en god liggestilling uten hell resten av natta.. Godt forberedt på våkenetter med den lille iallefall ;) 19 dager til termin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe...er vel kjent det der:-) God forberedelse da til det lille nurket kommer. Føler at jeg er rimelig godt forberedt på nattevåke nå ja;-) hihi

Har selv 15 dager igjen:-) Gleder oss veeeeeelidg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...