lambchop Skrevet 29. mai 2009 #1 Skrevet 29. mai 2009 Har noen av dere damer sett denne kjolen noe annet sted enn hos JKDress? Jeg har trålet nettet for å finne ut av hvem som har designet for å se hvordan den ser ut fra bak, men ingen lykke, dessverre... Hadde også vært greit å finne ut om den er billigere andre steder, som f.eks. dhgate. http://www.jkdress.com/products_detail.asp?id=4563 Håper noen har sett kjolen og kan hjelpe meg!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 hm... tenker maggie sottero har slike typer kjoler...
Snikskytteren er storebror! Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Flott kjole! Den er nok rett ver bak, men det er bare å sende en mail til jkdress det, så svarer de deg raskt! Er kjempe service på jkdress og skikkelig fine kvalitetskjoler. Også sender de uten toll!
lambchop Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2009 Tusen takk for svar! Har sett på Sotterokjolene, men har ikke funnet noe der. Ellers er det jo bare som Snikskytteren sier å snakke med JKDress. Jeg vil ikke ha slep, så det ordner de sikkert uansett bare jeg snakker med dem. Det er jo så innlysende, egentlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå