Gå til innhold

jobbsøking i 6mnd? noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

19 juni er jeg ferdig utdannet apotektekniker. jeg har siden januar jobbet i en 4% stilling (hver 3 helg) som apotektekniker men pga graviditeten og ikke rett på permisjon "må" jeg si opp.. så jobber ut juni mnd. Men så skal det åpnes ett apotek nærmere meg, vet ikke når de åpner, men kan jeg søke nå? om jeg ikke får jobbe lenge så iallefall at de har søknaden inne og jeg kan kanskje ha en jobb å komme tilbake til etter permisjonen?

har veldig lyst på en jobb som ikke krever lang reisetid. kan søke en 70-100% stilling.. virker jo helmaks. men har jeg rett til å søke nå? eller vil de si nei.. tror det er få apotekteknikere som kommer til å søke på stillingen.. men vet jo ikke. jeg har termn 21 sept så går jo ut i perm i begynnelsen av september. får jo ikke jobbet meg opp noe siden jeg nå slutter i denne jobben, md altfor liten stilling til å ha rett på noe... eller blir de 6 av siste 10 mnd regnet inn i den nye jobben, om jeg jobber fullt der f.eks 2 mnd? vet jo ikke når de åpner... så bør vel bare takke ja til engangsstønaden :)

ble langt dette men vet ikke så mye om dette :)

håper på svar ,,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk!!

De har ikke lov til å utelukke deg pga graviditet, og forhåpentligvis så ser de på dine kvalfikasjoner, og ikke graviditeten.

I starten av svangerskapet søkte jeg på "drømmejobben", jeg fikk den på tross av at jeg var gravid. Nå takket jeg nei fordi dette bare var et vikariat.

Nå har jeg nettopp fått meg en stilling som avd.leder, de vet selvsagt at jeg er gravid. Og de ønsker å bruke noen av de andre søkerne i vikariat den tiden permisjonen min varer.

Lykke til med jobb søkingen:)

Skrevet

takk for svar..

skal iallefall søke så får vi se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...