MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 gikk eg og la meg på denne tiden... Sliten og frustrert over at ikke jenta i magen ville komme ut.... Såg for meg at eg kom til å gå 2 uker over tiden osv. Lite vist eg da at ca 2 timer etter eg sovnet skulle eg våkne med regelmessige kynnere som kjapt gikk over i regelmessige rier, og at klokka 07.42 skulle verdens nydeligste, snilleste og beste jente bli lagt på brystet mitt! Året har hatt utrolig fort og eg har kost meg som to-barnsmor! GRATULERER MED 1 ÅRS DAGEN DIN, GO'JENTA MI!
cammiss Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 det er spesielt å tenke tilbake på de timene der - gratulerer med dagen! Alt godt for fremtiden til dere begge.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2009 Ja, må tørke et par tårer når eg tenker på det ... Tusen takk for det
Månefeen ♥ Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 Må trekke litt på smilebåndene Fødselshistoren er lik min, som om jeg skulle skrevet det selv. Satt sliten og frustrert en fredag kveld, vært hos legen på morgenen å fikk høre at jeg evt ikke ble satt igang før det var gått over 14 dager, var "bare" 41 uker. Tankene svirret i hodet, snuppa kom aldri til å komme å jeg ville nok være gravid og tung resten av livet! Gikk å la meg i 12tiden, våknet med kraftige, regelmessige rier bare 3min mellom hver, kl 01.30. Snuppa var født lørdag morgen kl 9. MEN, for meg er dette bare èn uke siden idag:) Gratulerer så mye med dagen til din lille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå