Gå til innhold

For et år siden....

Anbefalte innlegg

Skrevet

gikk eg og la meg på denne tiden... Sliten og frustrert over at ikke jenta i magen ville komme ut.... Såg for meg at eg kom til å gå 2 uker over tiden osv. Lite vist eg da at ca 2 timer etter eg sovnet skulle eg våkne med regelmessige kynnere som kjapt gikk over i regelmessige rier, og at klokka 07.42 skulle verdens nydeligste, snilleste og beste jente bli lagt på brystet mitt! Året har hatt utrolig fort og eg har kost meg som to-barnsmor! GRATULERER MED 1 ÅRS DAGEN DIN, GO'JENTA MI!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er spesielt å tenke tilbake på de timene der - gratulerer med dagen! ;) Alt godt for fremtiden til dere begge.

Skrevet

Ja, må tørke et par tårer når eg tenker på det ... Tusen takk for det :)

Skrevet

ahhh.. skjønt

Skrevet

Må trekke litt på smilebåndene :) Fødselshistoren er lik min, som om jeg skulle skrevet det selv. Satt sliten og frustrert en fredag kveld, vært hos legen på morgenen å fikk høre at jeg evt ikke ble satt igang før det var gått over 14 dager, var "bare" 41 uker. Tankene svirret i hodet, snuppa kom aldri til å komme å jeg ville nok være gravid og tung resten av livet!

Gikk å la meg i 12tiden, våknet med kraftige, regelmessige rier bare 3min mellom hver, kl 01.30. Snuppa var født lørdag morgen kl 9.

MEN, for meg er dette bare èn uke siden idag:)

Gratulerer så mye med dagen til din lille :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...