Ranveig R Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Skal besøke veninna mi og fadderbarnet mitt på barneklinikken i morgon. Dei har vore innlagt i snart to veker og reknar med å bli til over helga i alle fall. Småen er nesten 10 mnd korr, så det er vel ikkje så nøye for han, men kva ville du sett pris på viss du var mammaen? Bake noko? Kjøpe noko?
Tommage♀♂ Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Jeg ville satt utrolig stor pris på en god bok, og sjokolade da. Sjokolade hjelper i enhver situasjon.
Gjest Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Ett magasin/blad, fukt om hun liker det....eller en liten ting til minsten.... ggodt å bli husket på, eller at barnet blir det.....
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Pariserboller, pepsi max og et blad hadde JEG satt pris på!
Ranveig R Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. mai 2009 Takk for tips! Eg sydde full fart ei grøn- og kvitrutete sommarbukse til småen, og så lagar eg til ei korg med litt frukt og sjokolade. Satsar på at det slår an, eg hadde nok blitt glad for det i alle fall )
Gjest Skrevet 28. mai 2009 #7 Skrevet 28. mai 2009 Høres supert ut!!! Heldige er de som har ei som deg!!
Handy-ⓜⓐⓜⓜⓐ Skrevet 29. mai 2009 #8 Skrevet 29. mai 2009 Hvis jeg skulle brukt litt ekstra penger, så ville jeg laget en "goodiebag". Altså kjøpt en sånn gave-eske og puttet masse forskjellig opp i den. F.eks noe velvære ting (som lypsyl, sminkefjerner, hud/renseprodukt, våtservietter, håndkrem/fotkrem) sjokolade, og blader. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå