Gjest eelis+spire Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Jeg var på ul i dag, og jeg venter en frisk og fin liten gutt! Terminen ble flyttet fra 19. okt til 21. okt, så nå danser jeg gledesdansen her, hihi :-) Men da jeg var der, snakka jm med en annen dame om et eller annet, og det ble nevnt at jeg har bakovervendt livmor. Jeg fikk ikke noe info om dette, og var så fascinert av babyen på skjermen at jeg glemte å spørre. Så jeg lurer på om noen har erfaringer med det, eller vet om det har noe å si for resten av sv.skapet eller fødselen?
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Hei, jeg har også bakovervendt livmor. Spurte da jeg var på tidlig ul og det skal ikke ha noe og si det:-) Gratulere med gutt:-) Vi har nesten like lang tid igjen...17 oktober her og jente i magen:-)
Gjest eelis+spire Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Så flott! Jeg ble litt forvirret da de nevnte det, men jeg hadde vel fått litt mer info hvis det var et problem, når jeg tenker meg om :-) Gratulerer så masse med jente da! Er det din første?
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Ja det er min første:-) Etterlengtet etter mange år:-) Din første også? Begynt å kjenne liv?
Gjest eelis+spire Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 Å, så flott at det endelig gikk da! :-) Har dere fått det til "på egen hånd", eller trengte dere hjelp til befruktning? Dette er min første og, mitt lille uhell :-) Jeg har kjent liv i noen uker nå ja, daglig de to siste. Det er så herlig! Enn du?
Mamma Mim Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 Har termin samtidig som deg, menstermin 19. og ultralydtermin 21. Hehe! Har også bakovervendt livmor, men så vidt jeg vet så har ikke det noe å si. Hadde ikke noe å si for fødsel sist jeg fødte i allefall.
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 29. mai 2009 #7 Skrevet 29. mai 2009 Trodde de aller fleste hadde bakovervendt livmor?
♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 29. mai 2009 #8 Skrevet 29. mai 2009 nei,Mylian blir trebarnsmor.. de aller fleste har ikke bakovervendt. Jeg er blant de som har bakovervendt . Legen sa til meg at det var vanskeligere å bli gravid når en har bakovervendt, men det har det ikke vært i mitt tilfelle. ble gravid på første forsøk med min første unge, og denne gangen ble jeg gravid på p-pillen!
Gjest eelis+guttespire Skrevet 29. mai 2009 #9 Skrevet 29. mai 2009 Hehehe, det med at det er vanskeligere å bli gravid må jo være en myte. Jeg ble også gravid på p-pillen, og har hatt to SA tidligere, så her er vi gravid i hytt og pine, i hvert fall :-) Det er forresten morsomt å høre at andre også har det sånn. Jeg sitter og krysser fingrene for at magen kanskje blir mindre med bakovervendt livmor, kan det stemme? Jeg ønsker meg en liten gravidmage, hehe...
NyttHåp <3 baby nov 09 Skrevet 29. mai 2009 #10 Skrevet 29. mai 2009 Hei.) Jeg har også bakovervendt livmor. Husker da de bekreftet det første gang for 14 år siden, de sa da at jeg kunne få problemer med å bli gravid...men det har absolutt ikke stemt på meg heller;) er mitt syvende svangerskap nå. Det eneste er at jordmora prater om at det kan ta litt lengre tid før den blir målbar.De har kommentert det hcver gang at den kjennes bakovervendt, men jeg har alltid ligget midt på streken på symfysemålene også.
♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 29. mai 2009 #11 Skrevet 29. mai 2009 jeg hadde normale symfysemål og stooor mage
Onemore-thefinalcountdown Skrevet 30. mai 2009 #12 Skrevet 30. mai 2009 ca80 % forovervendt - buler ut mot magen og 20% bakovervendt buler ut mot ryggen, dette er da i u-gravid tilstand. Nar man blir gravid sa vil den "normalisere" seg og man far like store mager som alle andre, og etter graviditet sa gar den tilbake til sin originale tilsatnd som er bakovervendt. Ikke noe farlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå