Gå til innhold

Trenger stylinghjelp! Dåp.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart i dåp og vil se flott ut. Har alltid brukt bunad tidligere, men det er meldt veldig varmt vær og jeg orker ikke en lang dag med bunad (skal ut og inn av bil, kjøre langt, løpe etter en 3 1/2 pring etc).

Hva kan jeg gå med? Har en lekkert sort dress, men jeg føler at den er oppbrukt på begravelser..:/

Det eneste jeg vet at jeg skal ha er sorte satengsko med åpen tå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En pen sommerkjole ville jeg hatt på meg da.

Skrevet

Den sorte dressen men med en lekker bluse (ikke "begravelsesbluse"), litt fine smykker eller no'. Ellers så er det en del fine skjørt og kjoler nå. Jeg synes at man i en barnedåp skal være pen men "tekkelig", så dropp alt som er strapless, kjempeutringa og alt annet som roper "party", så går det nok bra :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...