moota m storebror&lillebror Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Det er vel litt unødvendig for meg igjen å nevne hva jeg skal? =) Men jeg skal kose meg hele helgen, men og uten barn!! Og når jeg har hentet dem i bryllupet på lørdag så sover vi (hvis vi sover og ikke er våkne og skaper oss for vi ikke vil sove andre plasser enn i våres seng) hos min far. Der skal vi også grille på søndag og søs + gjengen og min farmor kommer også. Det blir kjempekos!! =) Trenger ikke haste hjem heller, for mandag er jo fri =)
alvis Skrevet 29. mai 2009 #2 Skrevet 29. mai 2009 Jeg skal jobbe hele helgen:( Det er greit siden jeg hatt fri hele uken men det er jo alltid koseligere å ha fri når alle andre har fri. Har fri mandag da:)
metaMORfose Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Vi skal være hjemme med barn som har vært syke, men som forhåpentligvis kvikner til styggfort )))
"vestavind" Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 Vi skal på hytta og kose oss der. Kanskje vi starter badesessongen:-)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 I mårra blir det pinsefeiring hos sviger. Tror vi blir en 20-30 stk med stort og smått. Da skal vi grille god mat, brenne bål og leke oss..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. mai 2009 #7 Skrevet 29. mai 2009 Og det hørtes veldig kos ut!! Vi skal pusse opp videre, jobbe litt i hagen. Gå en tur kanskje en av dagene. Har jo meldt så fint vær:)
Jojo x3 Skrevet 29. mai 2009 #8 Skrevet 29. mai 2009 Slappe av, grille med venner, gå tur! D er meldt knallvær her vi bor i helgen så jeg gleder meg til å være masse ute!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå