Vilja<3 Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Skal få oss en liten kattunge om en mnd, forhåpentligvis en hunkatt. Liker litt søte navn jeg da eller navn som betyr noe, som Prince:) Noen gode forslag?
Gjest Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Lycke Iris Stella (stjerne) Luna (måne) Aurora (Borealis = nordlys)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Jeg synes hun skal hete Kattarina )
Vilja<3 Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2009 Kan ikke kalle den Lycke, det heter jenta til venninna mi:) Men Luna likte jeg, liker litt "myke" navn
Gjest Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 Ariel Sanna Ava Nelia Celia (betyr himmel) Kattja Emine Lova Elida Eline
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 28. mai 2009 #6 Skrevet 28. mai 2009 Hehe, måtte le når jeg så navnet Kattarina ;o) Det ville nevøen min at søstra hans skulle hete
Vilja<3 Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 28. mai 2009 Mange gode forslag, dette må diskuteres med 9 åringen i morgen:)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 28. mai 2009 #9 Skrevet 28. mai 2009 Katter bør helst ha navn med s-lyd i. Min heter Mizzie )
Kjukka Skrevet 28. mai 2009 #10 Skrevet 28. mai 2009 Hehe... katten vår heter Jonas, og søstra mi sin katt heter Svein-Magne, eller bare Sveini blandt venner! Flotte navn... hehe!
Vilja<3 Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 28. mai 2009 Men det er jo ikke s i Kattarina, søren:) Ja når jeg var liten het kattene alltid Sussi, Nusse, Tussi, Sissi osv hehe, så vil den skal hete noe mer spesielt, men gjerne med s i da siden de reagerer på s lyden
Vilja<3 Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #12 Skrevet 28. mai 2009 hehe. Jeg "kjenner" en katt som heter Oddrun:)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 28. mai 2009 #13 Skrevet 28. mai 2009 Synes bare Kattarina er et vanvittig bra navn på en katt. Jeg ville kalle min neste katt for Kattarina, men så fikk jeg en venninne som heter Katharina, og da ble det litt dumt.... :oD Men jeg ville gått for Kattarina hvis ikke!!
Synnøve_Solbakken Skrevet 28. mai 2009 #15 Skrevet 28. mai 2009 Mississippi Nok s'er hvertfall Sofie Sanna Selma Siri Sara Minsi (lurer på om det betyr katt eller noe sånn på østerisk) Kristin Stine Lucy
Ranveig R Skrevet 28. mai 2009 #16 Skrevet 28. mai 2009 Pusane våre heiter Precious (jepp, eg fekk han like etter første Ringes Herre-filmen kom på kino) og Frøken Todd (oppkalt etter den irske veninna mi som heiter Todd til etternavn). Ei veninne av meg har ein katt ved navn Tuva ;o)
Tommage♀♂ Skrevet 28. mai 2009 #18 Skrevet 28. mai 2009 Jeg hadde en katt som het Smirnoff. Viste seg å være en hunnkatt, mne det visste vel ikke jeg den dagen derpå da jeg fikk den... Så ble det Ann Smirnoff da, en dialektspøk.
Silja FullFres McQueen Skrevet 28. mai 2009 #20 Skrevet 28. mai 2009 Kattastrofe. Hehe. Det het katta til ei venninne av meg Og det er det jo S i oxo!
Vilja<3 Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #21 Skrevet 29. mai 2009 Kajsa, der kom du med både mitt og jenta mi sitt navn hehe Hm,Kattinka kanskje:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå