Gå til innhold

Kattenavn mottas med takk:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal få oss en liten kattunge om en mnd, forhåpentligvis en hunkatt.

Liker litt søte navn jeg da eller navn som betyr noe, som Prince:)

 

Noen gode forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lycke

Iris

Stella (stjerne)

Luna (måne)

Aurora (Borealis = nordlys)

 

 

 

Skrevet

Jeg synes hun skal hete Kattarina :o)

Skrevet

Kan ikke kalle den Lycke, det heter jenta til venninna mi:)

Men Luna likte jeg, liker litt "myke" navn

 

 

 

 

Skrevet

Ariel

Sanna

Ava

Nelia

Celia (betyr himmel)

Kattja

Emine

Lova

Elida

Eline

Skrevet

Hehe, måtte le når jeg så navnet Kattarina ;o)

Det ville nevøen min at søstra hans skulle hete :P

Skrevet

Mange gode forslag, dette må diskuteres med 9 åringen i morgen:)

Skrevet

Katter bør helst ha navn med s-lyd i.

Min heter Mizzie :o)

Skrevet

Hehe... katten vår heter Jonas, og søstra mi sin katt heter Svein-Magne, eller bare Sveini blandt venner! Flotte navn... hehe! :P

Skrevet

Men det er jo ikke s i Kattarina, søren:)

 

Ja når jeg var liten het kattene alltid Sussi, Nusse, Tussi, Sissi osv hehe, så vil den skal hete noe mer spesielt, men gjerne med s i da siden de reagerer på s lyden

Skrevet

hehe. Jeg "kjenner" en katt som heter Oddrun:)

Skrevet

Synes bare Kattarina er et vanvittig bra navn på en katt.

Jeg ville kalle min neste katt for Kattarina, men så fikk jeg en venninne som heter Katharina, og da ble det litt dumt.... :oD

 

Men jeg ville gått for Kattarina hvis ikke!!

Skrevet

Mississippi ;) Nok s'er hvertfall :)

 

Sofie

Sanna

Selma

Siri

Sara

Minsi (lurer på om det betyr katt eller noe sånn på østerisk)

Kristin

Stine

Lucy

Skrevet

Pusane våre heiter Precious (jepp, eg fekk han like etter første Ringes Herre-filmen kom på kino) og Frøken Todd (oppkalt etter den irske veninna mi som heiter Todd til etternavn).

 

Ei veninne av meg har ein katt ved navn Tuva ;o)

Skrevet

Jeg hadde en katt som het Smirnoff. Viste seg å være en hunnkatt, mne det visste vel ikke jeg den dagen derpå da jeg fikk den...

 

Så ble det Ann Smirnoff da, en dialektspøk.

 

 

Skrevet

Silke

Sirkeline

Sigrunn

Skrevet

Kattastrofe. Hehe. Det het katta til ei venninne av meg ;) Og det er det jo S i oxo! ;)

Skrevet

Kajsa, der kom du med både mitt og jenta mi sitt navn hehe

 

Hm,Kattinka kanskje:)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...