velsignet med to Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Som passet sønnen min halvannen time etter arb.tid? Hadde møte på jobb etter arb.tid, og samboeren min er på sjøen, skulle egentlig ha lillegutt med men hun tilbød seg å ta han med hjem til seg når hun var ferdig for dagen. (Hun bor rett ved bhg. og har en sønn som er jevngammel med min). Kjenner henne ikke så godt heller, så jeg vet ikke hva som kan passe til henne...
Gjest Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Jeg synes en pen blomst, gjerne en uteblomst med pen potte er greit. Ikke for mye - men en gave ihvertfall jeg hadde satt pris på.
velsignet med to Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2009 Ja, jeg føler jeg må gi henne noe som takk. Tenkte på blomster jeg og, helt til jeg kom inn til henne. Virkelig minimalistisk stil hos henne, tror ikke jeg så én blomst...
* 5 om dagen * Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 en kurv med forskjellig frukt?? eller en plante til å ha ute?
du og jeg og vi to Skrevet 28. mai 2009 #6 Skrevet 28. mai 2009 Ja, en hvit orkide passer selv i de mest minimalistiske hjem - synes nå jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå