Gå til innhold

Bare 18 uker og lekker alt fra puppene!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke det veldig tidlig???!

Da jeg kledde av meg for kvelden merket jeg at den ene brytvorta var litt "blank" liksom. Jeg lurte jo på om det kunne være..., så jeg klemte litt,- og jammen piplet det frem noen blanke små dråper!

Noen som oppleverd det samme? I hvilken uke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde det samme i mitt 1. svangerskap, og fikk beskjed om det ikke er unormalt, men litt tidligere enn gjennomsnittet. Lakk om natten, så mye at jeg måtte begynne å sove med bh og ammeinnlegg fra uke 18 for at ikke sengen skulle bli våt hver natt..... noe ordentlig herk, men lite å gjøre med.

Nå er jeg i uke 27 i andre svangerskap og opplever kun at det pipler litt hvis jeg klemmer. Så det kan tydeligvis variere fra gang til gang også.

Skrevet

begynnte i uke 18 hos meg også. er 25 uker nå og kan ikke gå uten bh i hvert fall fordi det kommer gjennom klærne.. men er visst normalt..

Skrevet

Ok. Så da er det ikke bare meg da. :-) Jeg har jo ikke noe lekkeproblem akkurat. Det er snakk om små mengder. Synes egentlig det er litt stas og jeg. :-) Kroppen min er flink til å forberede seg tydeligvis. ;-D

Skrevet

jeg har i begge svangerskapene begynnt å lekke rundt uke 18, og brukt ammeinnlegg natt og dag fra uke 22-24...utrolig kjipt om sommeren med bikini, men tror jeg satser på å gå uten og heller bade vekk flekkene;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...