Gå til innhold

Nå veier jeg snart mer en mannen!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg som en hval. Ikke mye lyst på sex eller ta på meg bikinin for å si det slik. Jeg er i uke 26. Jeg hadde gått opp fire kilo sist på dette stadiet (av totalt 17) Nå har jeg lagt på meg 12!! Hvor skal dette ende, er jo litt over tre måneder igjen! Og tre kilo til jeg tar igjen gubben... Jeg spiser IKKE godteri, drikker BARE vann, og spiser fire normalt sunne måltider hver dag, ikke store posjonene heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du spiser sunt, og passe mye. og i tillegg kanskje beveger litt på deg, må du ikke bekymre deg! Du går jo ned igjen etter fødselen!

Det skaper bare masse unødvendige bekymringer å tenke så mye på vekta når man er gravid. Kos deg heller med den lille inni magen:)

Skrevet

Jeg veier mer enn gubben til vanlig, jeg.

Og veide 100 kg sist jeg fødte...

Skrevet

Eg og!! he he... Veier mer enn han til vanlig, og i alle fall nå. Men eg er fin for det :)

Skrevet

Jeg gav opp å se på vekta da jeg passerte min far. Da fikk han ikke lov til å glede seg over at ett menneske i familien var tyngre enn han, og enda bedre var det at det var en jente.

Tror jeg passerte min mann, han tror jeg aldri har veid seg så vet ikke hva han veier.

Gikk opp 20kg da jeg ikke så på vekta mer. Så ut som en strandet hval.

Noen timer etter jeg hadde født hadde, manglet jeg ca 4kg for å være der jeg var før jeg ble gravid. 56kg. Jeg fikk masse vann i kroppen, og det forsvant etter ungen var ute. Gikk opp ganske likte andre gang også, og raste like fort ned i vekt.

Skrevet

Jeg gikk opp over 40 kg og hadde keisersnitt tre mnd for tidlig! Ikke klag=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...