Gå til innhold

Til menn: Størrelse HAR noe å si.. MYE!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare så dere vet det. Alt annet er løgn...

Ikke gøy å pule når man ikke vet om han er inni en gang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he ja. Uff innes ikke noe mer grusomt enn en wienerpølse!!! haha man bare kniper og kniper for å kjenne etter om den faktisk er der. Men det hjelper ikke om den er stor om han ikke aner hvordan han skal bruke den da.

Skrevet

Hvis målgruppen din for dette innlegget er menn, ville jeg oppsøkt et annet nettsted. Det er noen menn her, men ikke mange.

Skrevet

Hvordan vet du at du puler dersom du ikke vet om han er inni?

Ellers synes jeg innelgget ditt er en god ide. Menn er jo bare barnslige og egoistiske fra før. Så hvorfor ikke gjøre dem usikre på seg selv også?

Skrevet

De kan jo ikke leve i uvisshet :P

Er enig med HI, str har faktisk mye å si

Skrevet

Størrelsen teller ja, men trenger ikke en diger bratwurst heller. En middels+ er bra

Skrevet

Det er vel like lite gøy når han kun får 1/3 av tissen inni deg, og du tenker at dette minner utrolig mye om de få minuttene før hodet til ungen kom ut;)

Skrevet

hehehe :) Uffa meg.

Vi kan si at str. teller - begge veier!

Skrevet

Vi vet det.. Vi har aldri lurt på det eller trodd noe annet.

Men siden vi er utstyrt med en hjerne som virker så legger vi oss ikke under kniven for å tilfredstille noen som har "så vondt i hodet i kveld" uansett.

Det er også derfor man IKKE skal vente med sex til etter at man er gift

(men det kan være derfor noen menn syntes det var en lur ide).

Er den for liten så bytt da vel.

Skrevet

Neida, jeg forventer ingen diger hestkuk liksom, men når snoppen nesten drukner i de slappe ballene, da er det jammen meg ikke mye å trakte etter,,

Seriøst når den ikke er erigert, ser jeg ikke forskjell på snoppen og ballene hvis det ikke hadde vært for plasseringen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...