Gå til innhold

Han har ikke lyst på meg lenger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..eller jeg vil ikke at han skal ha lyst på meg.. Helt siden han sa at jeg kanskje burde slanke meg litt i januar, har jeg begynt å se på meg selv med hans øyne.. Cellulitter, kulemage, store lår og rumpe.. tenk at jeg engang var glad i kroppen min akkurat som den så ut.. Nå liker jeg ikke at han tar på meg en gang, sex er selvfølgelig ikke noe særlig lenger, jeg ligger bare og tenker at han sikkert syns det er hæslig å kjenne på fettet mitt..

Skulle ønske han hadde holdt kjeft om det med slankingen, ikke at jeg hadde vært tynnere, det er jeg jo ikke uansett, men jeg hadde i alle fall ikke hatet kroppen min, og jeg kunne ha hatt sex med inderlig lyst, sånn som før...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var på en butikk i dag, hvor jeg lette en jakke.. Og damemodellene er jo så innsvinget at det er helt teit, selv om det skal være en sportsjakke.. Så de strammet over magen og brystet, og jeg kunne se vemmelsen i hele fjeset hans.. Holdt på å begynne å gråte inne på butikken, men greide å svelge klumpen i halsen...

Jeg ønsker meg en mann som kan elske meg uansett hvordan jeg ser ut!..

HI

Skrevet

Uff.. dette høres ikke ut som noen empatisk mann, beklager..

Han burde støttet deg, elsket deg for den du er og hvordan du ser ut., Du har gitt ham barn og da hender det at kroppen forandrer seg..

Om du vil gå ned i vekt bør han støtte deg og ikke slenge med leppa...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...