3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Jeg begynner nesten å tvile på om jeg er gravid i det hele tatt.... Dette er mitt andre svangerskap, men ingen tidlig mage (er 11+0 idag...), ingen kvalme, ingen av de symptomene jeg hadde forrige gang... Men jeg er trøtt og blir veldig fort sliten. Denne uka har jeg vært alene med guttungen og bikkja og full jobb og jeg er helt ødelagt! Pleier å takle litt mer stress;) Hehe... Men jeg tror liksom ikke at jeg er gravid før det syns jeg, da... Syns det er vanskelig. Noen andre?? Får ringe jordmor neste uke så jeg får time der. Da håper jeg å få høre hjertelyd, evt være så heldig å få en kjapp ul;) Liker ikke å være så usikker...
☆H E L ønskersåveldig☆ Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 hei.. jeg har det helt likt.. har bare ømme bryster. de sndre svangerskapene spydde jeg fra uke 3+5 og til uke 16 og det var hele døgnet.. så jeg føler meg ikke så gravid heller.. men skal på ul i morgen
synnis vil ha bebis Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 Samme her. Er 12 uker i dag, men merker ingenting. Har ikke vært gravid før så har ingenting å sammenligne med. De første 4-5 ukene var jeg trøtt og hadde menssmerter og bittelitt ømme bryster. Nå kjenner jeg ingenting, føler meg bedre enn noen gang. Hmm er det noen inni der? Skal til legen i uke 14. Håper på å få høre hjertelyd da...
hormonia&alienimagen3 Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 Har samme *problem* her,selv om jeg har masse plager føler jeg egentlig som at jeg ikke er gravid og jeg er andre gangs.... =0( Blir nervøs av det jeg,så føler at jeg skal gå og kjøpe en UL til før uke tolv (tenkte uke 11 var best)
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 Ikke alene der nei. Jeg er fjerde gangsgravid/fødende. Har mistet så og si alt av symptomer. Har fått tilbake noe av kvalem, men ellers fint lite gravidfølelse. Har jo sett den lille og hjerte på ul par ganger da. Men, skulle tro at jeg ville få litt fortere mage denne gangen også, slik som med nr.3. Det eneste til mage jeg kan se, er når jeg er oppblåst. Er 9 uker i dag.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. mai 2009 Litt godt jeg ikke er alene der;) Gravid er jo liksom den store magen og kjenne babyen og alt det der, så de første mnd nå føler jeg liksom at jeg er veldig usikker på om jeg i det hele tatt er gravid. Kanskje testen viste feil?? Kanskje noe har skjedd? Jeg prøver å la være å grave meg ned i de tankene og heller bare nyte at jeg fortsatt kan gjøre akkurat det samme som før (bare blir fortere trøtt og "gåen") og trene og herje med lillegutt. Får ta det positive;) Hehe... Lykke til alle sammen! Takk for at dere skrev og fortalte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå