jordbærsjokolade Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Datteren min fyller 2 år snart og vi må ta med kake til barhehagen. Vil gjerne lage noe som de andre barna også vil like:) (hun vet jo ikke om bedre enn mine dårlige forsøk) Hun tåler ikke egg, melk, nøtter og soya. Gjerne noe hjemmelaget (ikke møllerens)
Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Er hun allergisk mot alle former for meieriprodukter eller bare melk?
Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Denne var jo faktisk genial, bare luk ut det hun ikke tåler og søk opp kaker.. Masse oppskrifter:) http://www.allergikokken.no/
Himmel og hav Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Det er en sjokoladekake på detsoteliv.no som er kjempegod. Den heter crazy chocolate cake og den er uten egg, og om du bruker melkefri margarin så er den melkefri også. Den blir ganske mørk så jeg bruke vanlig kakao, ikke bakekakao. Den blir saftig og god, og glasuren får en nydelig konsistens med blå soft (er ikke den uten soya også?). Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå