2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Klarer ikke å bestemme meg.. Mannen vil helst ha bugaboo pga di svingbare framhjula;) Jeg derimot, er så i tvil hvilken jeg skal velge... Ris og ros på vognene mottas med stor takk
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Nå vil du sikkert få like mange forskjellige svar som det er vogneiere, fro jeg har inntrykk av at alle elsker vogna si, uansett type;) Men, jeg kan ihvertfall fortelle deg at (uansett hva de andre måtte påstå), så er Emmaljunga City Cross den beste vogna;) Alle som har prøvd den elsker den (Bugaboo-eiere inkludert), fordi den er så lett og har så suveren fjæring. 11 kg med City Bagen, 14 kg med sportsvogndelen, suuperlett med andre ord. Og fjæringen, ja den er i en klasse for seg; Bugabooen føles som en tømmerstokk i forhold. Viktig pluss er også at sportsvogndelen kan snus begge veier, slik at man kan se babyen om man vil det (og akkurat DET er det mange som savner ved sine vogner)
FruTB Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Nå kommer det jo litt ann på hvilke krav dere stiller til vognen, stor/liten bil, trapper, vekt, osv. Jeg har kun erfaring med bugaboo, men har hørt masse bra om emmaljunga city cross. Simo'n er det jo også mange som liker, stor og god med en fantastisk fjering. Dersom du ikke går masse tur i skog&mark ville jeg nok valgt bugabooen. Bagen er helt fantastisk stor og god, og har jo til og med plass til en ettåring. (selv om en ettåring IKKE vil ligge ned i en dypbag). Fantastisk å trille, liten og nett, kjekk å ta med på reiser, og ikke minst; barnet sitter kjempegodt i sportsdelen!
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2009 Hehe, ja jeg forventet nesten å få mange ulike svar..men er veldig greit å få høre hva folk setter pris på med den vognen de har..for er ikke alt jeg klarer å tenke på Har stort bagasjerom, så ikke problemer der..ikke trapper osv. Vil egentli ha en stor bag, som barnet kan ligge i til det blir 6 mnd!! I quinny vogna måtte gutta over til sportsdel da de var 4-5 mnd gamle:/ Såå..sjitt, dette er vanskelig!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 Ja, nå bor jo jeg i Oslo da, og bruker bare vogna mi ute i byen, men likevel er fjæringa gull verdt. Spes når man må vugge vogna for å få baby til å sovne, og generelt gir den god kjørekomfort ved humper/ fortauskanter osv. Bagen er stor, og jenta mi på 7,5 mnd bruker den fortsatt til å sove i (indre mål er vel 75 cm tror jeg)
ahtr Skrevet 28. mai 2009 #6 Skrevet 28. mai 2009 både simo og emmaljunga er omtrent like store. Det som var viktig for meg var høyden på vogna- altså i høyeste stilling og hvor stort barn jeg kunne regne med å få. Nå er jeg litt høyere enn gjennomsnittet for damer og menn så regulering var viktig for meg samt størrelsen på bagen. Regent med lang baby og det stemte. Veldig fornøyd med vår simo, der kan morfar på 190 og farmor på knappe 160 trille like godt og snuppelure kunne bruke bagen gjennom vinteren. Skiftet over til sportsvogndel da det ble varmere i været og snuppa ville se mer av verden.
Eva_81 Skrevet 29. mai 2009 #7 Skrevet 29. mai 2009 Nå kan jeg bare uttale meg om Bugaboo Camelon, men vil anbefale den på det sterkeste! En knallbra vogn. Kjempestor og god bag. Liten og nett. Tar liten plass i bagasjerommet. Kjempegod å trille både på asfalt og turveier (ikke dyp grus). Kommer ikke på noe negativt, annet enn at en ikke kan kjøre den på dyp grus. Men om en skal det, kan en bare vende håndtaket slik at de små,svingbare hjula blir bake. Hør på mannen din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå