Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 Sliter skikkelig med at jeg ikke kjenner noe når han er inni meg.. Det irriterer meg skikkelig og er jo ikke akkurat noe å få gjort noe med - eller er det det=??
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Kjenner du virkelig ingenting? Kjenner han noe da?? Knipe øvelser??
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Kanskje du er for vid? Han får deg vel til å komme på andre måter eller? Om han er ekstremt liten, så vet han sikkert om det.. klarer han å komme da om det ikke finnes friksjon?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Altså...Jeg syns det er godt med en fing inni der jeg. Så jeg har ingen tro på at en pikk kan være for liten. Skjeden samler jo seg rundt det som kommer inn. Tror heller at du er for vid, og at musklene dine inni der ikke funker.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 Prøv å få en skarpere vinkel, for eksempel at han ligger lengre opp (i misjonærstilling). Da vil skaftet stimulere klitoris og kjønnsleppene. Det burde hjelpe. Skjønner forøvrig godt frustrasjonen. Hadde en elsker engang som hadde en bitteliten pikk. Hadde det ikke vært for at han var så ivrig, ville jeg ikke giddet å beholdt han...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå