Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 har det? åå jeg har allerede sett hele sesong 5.. angrer litt nå jeg hehehe... jeg klarer ikke vente til neste sesong!! det er så spennende nå!! (var foresten skikkelig dårlig gjort av hun der som avsløre hele greia i går)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 nei vet ikke, syntes det var noen her inne som nevnte noe om greys. trodde virkelig det var begynt igjen. Det er vel ikke det da. Jeg gleder meg som en unge til tv serien begynner. Jeg vil ikke se serien slik som du he he. Må ha noe å glede meg til hi hi. HI
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Begynner garantert ikke før etter sommerferien i alle fall. Ingen tv-kanaler begynner å sende nye serier rett før ferien. For på sommeren er det jo bare repriser, sommeråpent og annet dritt å se på tv. Man skal ikke se tv når det er sommer forresten- da skal man UT og nyte været!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå