Gå til innhold

tidlig ul i morgen!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen kl 09.30 er det endelig ul. mistet i april så nå har jeg bestillt privat ul. for og se at alt er bra.

De andre svangerskapene mine har jeg spydd hele døgnet fra uke 3 +. (2 gutter)

men nå er jeg ikke kvalm engang... så håper på jenten nå, men kommer d en gutt blir jeg like glad :) men kjenner jeg har litt lyst på en jente me rosa søte klær osv... men så lenge babyen er frisk er d d viktigste :)

 

kjenner jeg er trøtt såååå trøtt. men det kan være for jeg har en gutt på netsen 2 år hjemme. vasker og rydder hus og holder på me eksamen hver kveld fram til 2 på natten. så opp igjenn kl 6 :o

 

ellers har jeg bare ømme bryster..

hmmm hvor er alle symptomene..

håper d går bra, jeg har jo ikke blødninger.

 

noen andre som skal på ul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

langt er du på vei?? ble u fort gravid igjen? jegvar på ul idag, var flott å se hjerte slå.

men litt kjipt å gå tilbake nesten to uker da.. trodde eg var 10+2 men så var jeg bare 8+4.

Skrevet

ja jeg ble gravid 2 uker etter jeg mistet..

hmm hvordan er d mulig da? tok du ikke test meen gang mensen ikke kom??

 

det vet jeg at jeg ikke er. jeg tok el tester nemli :D

Skrevet

Hvordan gikk ul??:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...