☆H E L ønskersåveldig☆ Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 I morgen kl 09.30 er det endelig ul. mistet i april så nå har jeg bestillt privat ul. for og se at alt er bra. De andre svangerskapene mine har jeg spydd hele døgnet fra uke 3 +. (2 gutter) men nå er jeg ikke kvalm engang... så håper på jenten nå, men kommer d en gutt blir jeg like glad men kjenner jeg har litt lyst på en jente me rosa søte klær osv... men så lenge babyen er frisk er d d viktigste kjenner jeg er trøtt såååå trøtt. men det kan være for jeg har en gutt på netsen 2 år hjemme. vasker og rydder hus og holder på me eksamen hver kveld fram til 2 på natten. så opp igjenn kl 6 ellers har jeg bare ømme bryster.. hmmm hvor er alle symptomene.. håper d går bra, jeg har jo ikke blødninger. noen andre som skal på ul?
liber Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 langt er du på vei?? ble u fort gravid igjen? jegvar på ul idag, var flott å se hjerte slå. men litt kjipt å gå tilbake nesten to uker da.. trodde eg var 10+2 men så var jeg bare 8+4.
☆H E L ønskersåveldig☆ Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2009 ja jeg ble gravid 2 uker etter jeg mistet.. hmm hvordan er d mulig da? tok du ikke test meen gang mensen ikke kom?? det vet jeg at jeg ikke er. jeg tok el tester nemli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå