1 høne i haneflokken-født Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 begynner på uke 7 imorgen, og er egentlig veldig nervøs da jeg har hatt 2 sa og 1 ma med utskrapning og som sagt nå gravid igjen....skal få tett oppfølging og om halannen uke skal jeg på første ul, grunnen til jeg er sååå nervøs er at de siste 2-3 dagene spesielt når jeg sitter fremoverbøyd med pc (på sofabordet) så blir jeg så "øm" i magen, akkurat som at det strammer og blir ubehagelig og kjennes som mensverk på en måte dette er nr 4,( har 3 barn) men synes allikevel at dette er alt for tidlig til at det skal ha vokst såpass mye inni der at det skal gi utslag i at det blir ubehagelig, så er bare så redd for at det er noe gale....har også de siste dagene fått skikkelig vonde bryster og kjenner de "jobber" uff ble et syteinnlegg, men kjenner nå at det er "lenge" til ul 8 juni bør jeg være bekymret??
liber Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 det høres helt normalt ut, jeg å har sånne vondter, høgger plutselig til innimellom, me var på ul idag å så ett lite hjerte banke:) men skjønner du er bekymret siden du har mistet før. lykke til:)
☆H E L ønskersåveldig☆ Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 ikke stress deg opp over d i allefall. det hjelper ikke babyen. vet det e lett og si. jeg har selv mistet, det var en sa. men jeg kan ikke ha noe trykk på nederste del av magen. det er ekkelt og ømt. det at brystene dine "jobber" er jo flere symptomer som kommer det er jo et godt tegn på at den lille har det bra. da jeg mistet begynte symptomene og forsvinne noen dager før jeg mistet. de bygget no ikke på seg sånn som dine kan du ikke bestille en privat ul da? jeg venter ikke. jeg tar en ul privat nå. for og se at hjertet slår og at alt er bra. kansje det kan begynne og synke inn at jeg er gravid da. jeg er 7 + 2 i dag.
1 høne i haneflokken-født Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2009 tusen takk for svar jeg er imorgen 6+0 og når jeg er 7+3 skal jeg på første ul, og når jeg er 9+0 skal jeg og har tilsammen fått 6 ul frem til ordinær ul 20 august, så er kjempeglad for god oppfølgning, men det tar på nå kjenner jeg, men skal prøve å tenke positivt og skal kose meg masse med guttene min ei helga, skal gjøre masse kjekke ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå