*Sjokomelk* Skrevet 28. mai 2009 #1 Skrevet 28. mai 2009 når ca ble dere kvalm..? jeg er 4+1 og har ingen symtomer. men førstemann var jeg nesten ikke kvalm.
Lykkeliten - mamma til 2 Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 Hadde heller ingen symptomer på det tidspunktet. Men i uke 6 begynte kvalmer så smått, nå i uke 7 er det skikkelig ille med kvalme og oppkast hver dag, spesielt om ettermiddagen fra 16 tida og utover.... Klarer ikke å gjøre noen ting etter jobb.... har mer enn nok med å prøve å unngå å kaste opp... synes synd på min mann og 3 åring... Med førstemann var jeg likedan, og var da kvalm og kastet opp i 5-6 måneder.... I tillegg har jeg et enormt søvnbehov, må sove flere timer hver ettermiddag etter jobb. Hååååper likevel jeg slipper billigere denne gangen, men det spørs vel... Ikke meninga å klage altså! Bare sånn jeg er nå når jeg er gravid. Lykke til, håper formen din holder seg sånn! :-)
The Bad Gal Skrevet 29. mai 2009 #3 Skrevet 29. mai 2009 Første gang ble jeg kvalm i uke 6 (endte i MA ved 11 uker) Da jeg gikk gravid med jenta mi ble jeg kvalm i uke 7 og det varte hele veien.(hyperemesis), nå kom kvalmen ved 6 uker, og blir verre for hver dag. (er i uke 8 nå)
Januar Baby <3<3 Skrevet 29. mai 2009 #4 Skrevet 29. mai 2009 heisann .. .er no beg på uke 9 .... Ble ikke dårlig før i slutten på uke 6 Men blir bare verre og verre :S Håper det gir seg etter hvert
fiore Skrevet 29. mai 2009 #5 Skrevet 29. mai 2009 Det kom smygendes i uke 6 (6+6 nå)... må spise noe nesten hele tiden ellers blir jeg superkvalm. Har ikke kastet opp men føler meg veldig uggen. Håper det ikke blir verre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå