Gå til innhold

Dere som ble kvalme i svangerskapet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

når ca ble dere kvalm..?

jeg er 4+1 og har ingen symtomer. men førstemann var jeg nesten ikke kvalm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde heller ingen symptomer på det tidspunktet. Men i uke 6 begynte kvalmer så smått, nå i uke 7 er det skikkelig ille med kvalme og oppkast hver dag, spesielt om ettermiddagen fra 16 tida og utover.... Klarer ikke å gjøre noen ting etter jobb.... har mer enn nok med å prøve å unngå å kaste opp... synes synd på min mann og 3 åring...

Med førstemann var jeg likedan, og var da kvalm og kastet opp i 5-6 måneder.... I tillegg har jeg et enormt søvnbehov, må sove flere timer hver ettermiddag etter jobb.

Hååååper likevel jeg slipper billigere denne gangen, men det spørs vel...

Ikke meninga å klage altså! ;) Bare sånn jeg er nå når jeg er gravid. Lykke til, håper formen din holder seg sånn! :-)

Skrevet

Første gang ble jeg kvalm i uke 6 (endte i MA ved 11 uker) Da jeg gikk gravid med jenta mi ble jeg kvalm i uke 7 og det varte hele veien.(hyperemesis), nå kom kvalmen ved 6 uker, og blir verre for hver dag. (er i uke 8 nå)

Skrevet

heisann .. .er no beg på uke 9 ....

Ble ikke dårlig før i slutten på uke 6 :)

Men blir bare verre og verre :S Håper det gir seg etter hvert :)

Skrevet

Det kom smygendes i uke 6 (6+6 nå)... må spise noe nesten hele tiden ellers blir jeg superkvalm. Har ikke kastet opp men føler meg veldig uggen. Håper det ikke blir verre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...